Tylko "Parkiet" i "Rzeczpospolita" na plusie. „Przegląd Sportowy” z największym spadkiem w trzech kwartałach

W I-III kwartale 2015 roku prawie wszystkie dzienniki ogólnopolskie miały niższą sprzedaż ogółem, niż w analogicznym okresie rok wcześniej, a największy spadek zanotował „Przegląd Sportowy”. Zyskały tylko "Parkiet" i "Rzeczpospolita".

Michał Kurdupski
Michał Kurdupski
Udostępnij artykuł:
Tylko "Parkiet" i "Rzeczpospolita" na plusie. „Przegląd Sportowy” z największym spadkiem w trzech kwartałach

Jak wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy, przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl, liderem średniej sprzedaży ogółem wśród dzienników pozostaje „Fakt” (Ringier Axel Springer Polska), który w okresie od I do III kwartału 2015 roku sprzedał się w liczbie 309 758 egz. To o 5,32 proc. mniej niż w analogicznym okresie rok wcześniej.

Drugą pozycją ze sprzedażą ogółem wynoszącą 158 620 egz. zajęła „Gazeta Wyborcza” (Agora). Jej wynik zmniejszył się o 7,24 proc. Na trzecim miejscu uplasował się „Super Express” (ZPR Media). Jego średni wynik w pierwszych dziewięciu miesiącach br. zmalał o 4,40 proc. do 145 174 egz.

Czwarta była „Rzeczpospolita” (Gremi Business Communication), której średnia sprzedaż ogółem wzrosła w ciągu roku o 0,36 proc. Dziennik ten sprzedawał się w liczbie 56 152 egz.

„Dziennik Gazeta Prawna” (Infor Biznes) znalazł się w zestawieniu oczko niżej ze średnim wynikiem na poziomie 45 060 egz., po spadku o 6,14 proc.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/przeglad-sportowy-i-wyborcza-z-najwiekszymi-spadkami-gazeta-wyborcza-ponizej-150-tys-egz ##

Z kolei największy spadek w zestawieniu - wynoszący 11,79 proc. - odnotował „Przegląd Sportowy” (Ringier Axel Springer Polska). Średni sprzedażowy wynik tego dziennika w I-III kwartale br. wyniósł 31 560 egz. W zestawieniu tytuł ten był szósty.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/rzeczpospolita-nasze-miasto-i-puls-biznesu-duzo-wiecej-z-reklam-mocno-w-dol-metro-top-10 ##

Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/fakty-stracily-380-tys-widzow-wiadomosci-na-czele-teleexpress-z-najwiekszym-wzrostem ##

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nadchodzą zmiany w pisowni języka polskiego. To głębsza reforma niż w innych krajach

Nadchodzą zmiany w pisowni języka polskiego. To głębsza reforma niż w innych krajach

Z wizytą w redakcjach. Tam byliśmy w 2025 roku

Z wizytą w redakcjach. Tam byliśmy w 2025 roku

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana

Zygmunt Solorz i stare kolędy. Rzecznik  Polsatu dementuje

Zygmunt Solorz i stare kolędy. Rzecznik Polsatu dementuje