Tylko “Przyjaciółka” zyskała, została nowym liderem

W styczniu br. nowym liderem sprzedaży wśród dwutygodników poradnikowych została “Przyjaciółka”, która jako jedyna zanotowała wzrost w segmencie. Pozostałe dwa pisma straciły, najwięcej “Pani Domu”.

pp
pp
Udostępnij artykuł:

Na pierwsze miejsce z drugiego awansowała “Przyjaciółka” (Edipresse Polska). Jej średnia sprzedaż ogółem w styczniu br. wyniosła 539 123 egz. i była wyższa o 7 proc. niż rok wcześniej - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl. Tytuł ten od sierpnia ub.r. kosztuje 1,10 zł, wcześniej jego cena wynosiła 0,99 zł.

Na drugą pozycję z pierwszej spadła “Tina” (Wydawnictwo Bauer). Jej średni wynik to 529 405 egz. po spadku sprzedaży o 9,8 proc. Magazyn ten we wrześniu ub.r. podniósł cenę z 0,99 zł do 1,20 zł, ale i zwiększył objętość i wprowadził nowe działy.

Natomiast średnia sprzedaż ogółem trzeciej w rankingu “Pani Domu” (Edipresse Polska) w styczniu br. wyniosła 323 424 egz. i była o 11,9 proc. niższa niż rok wcześniej. To największy spadek w zestawieniu. Cena tego pisma wynosiła 0,99 zł (rok wcześniej 0,89 zł).

 

W styczniu br. w porównaniu do grudnia ub.r. wszystkie dwutygodniki zanotowały wzrosty sprzedaży ogółem, a najwięcej zyskała “Tina” (30,7 proc.).

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Rzeczpospolita" tuż przed zmianą właściciela. Znika węgierski miliarder

"Rzeczpospolita" tuż przed zmianą właściciela. Znika węgierski miliarder

Były dziennikarz dalej na czele komisji kultury. Tak poseł PiS nazwał innych

Były dziennikarz dalej na czele komisji kultury. Tak poseł PiS nazwał innych

Konkurent Netfliksa nie odpuszcza. Będzie wrogie przejęcia właściciela TVN?

Konkurent Netfliksa nie odpuszcza. Będzie wrogie przejęcia właściciela TVN?

Nowa audycja muzyczna w Radiu 357. Autorem lider Riverside

Nowa audycja muzyczna w Radiu 357. Autorem lider Riverside

Nowe narzędzie WPP Media pozwala na pogłębiony wgląd w działania konkurencj
Materiał reklamowy

Nowe narzędzie WPP Media pozwala na pogłębiony wgląd w działania konkurencj

Pod prąd. Jak Trojmiasto.pl robi media po swojemu

Pod prąd. Jak Trojmiasto.pl robi media po swojemu