Tymbark Owoce Świata - nowa kampania TV

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

1 września ruszyła nowa telewizyjna kampania soków Tymbark Owoce Świata, która została przygotowana przez Euro RSCG New Europe. Głównym celem reklamy jest poinformowanie o trzech nowych smakach z linii Owoce Świata. Dodatkowo chcemy zaintrygować konsumenta nowym produktem i wywołać w nim natychmiastową chęci spróbowania nowych, oryginalnych smaków. Dalszym celem jest tworzenie bardziej aspiracyjnego i innowacyjnego wizerunku marki Tymbark, atrakcyjnego dla młodszej grupy odbiorców. Grupę docelową stanowią kobiety i mężczyźni, mieszkańcy średnich większych miast, posiadający średnie lub wyższe wykształcenie, duża część to uczniowie i studenci. Seria trzech krótkich spotów przedstawia przygody owoców w kontekście miejsca ich pochodzenia. Każdy film opowiada o jednym owocu - marakui w Peru, fidze w Turcji i limonce na Kubie. Lekka, żartobliwa, a zarazem intrygująca forma opiera się na skojarzeniach związanych z prezentowanym w filmie krajem. W Turcji figa znika pod kapeluszem derwisza, w Peru marakuja wskakuje na szczyt schodkowej piramidy, natomiast na Kubie tłum limonek manifestuje na ulicach Havany z okrzykiem Cuba libre! Towarzyszy im oryginalna muzyka, związana z krajem pochodzenia owoców. Planowaniem i zakupem mediów zajął się Initiative media, a reklamy przygotowała agencja reklamowa Euro RSCG New Europe.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?