1 września ruszyła nowa telewizyjna kampania soków Tymbark Owoce Świata, która została przygotowana przez Euro RSCG New Europe. Głównym celem reklamy jest poinformowanie o trzech nowych smakach z linii Owoce Świata. Dodatkowo chcemy zaintrygować konsumenta nowym produktem i wywołać w nim natychmiastową chęci spróbowania nowych, oryginalnych smaków. Dalszym celem jest tworzenie bardziej aspiracyjnego i innowacyjnego wizerunku marki Tymbark, atrakcyjnego dla młodszej grupy odbiorców. Grupę docelową stanowią kobiety i mężczyźni, mieszkańcy średnich większych miast, posiadający średnie lub wyższe wykształcenie, duża część to uczniowie i studenci. Seria trzech krótkich spotów przedstawia przygody owoców w kontekście miejsca ich pochodzenia. Każdy film opowiada o jednym owocu - marakui w Peru, fidze w Turcji i limonce na Kubie. Lekka, żartobliwa, a zarazem intrygująca forma opiera się na skojarzeniach związanych z prezentowanym w filmie krajem. W Turcji figa znika pod kapeluszem derwisza, w Peru marakuja wskakuje na szczyt schodkowej piramidy, natomiast na Kubie tłum limonek manifestuje na ulicach Havany z okrzykiem Cuba libre! Towarzyszy im oryginalna muzyka, związana z krajem pochodzenia owoców. Planowaniem i zakupem mediów zajął się Initiative media, a reklamy przygotowała agencja reklamowa Euro RSCG New Europe.

Dokumentalista_tka News
TVN Warner Bros. Discovery

Dziennikarz polityczny / Dziennikarka polityczna Fakt.pl
Ringier Axel Springer Polska

Paid Social Specialist
WPP Media

Montażysta / Montażystka
Wirtualna Polska Media

Producent / Producentka Lifestyle Wideo
Wirtualna Polska Media

Wydawca_czyni Prowadzący_a w Zespole Mediów Społecznościowych
TVN Warner Bros. Discovery

Digital Media Planner / EssenceMediacom
WPP Media

Digital Specialist (Digital Planner)
WPP Media

Dziennikarz / Dziennikarka – „Polska Zbrojna”
Wojskowy Instytut Wydawniczy w Warszawie






