UM zajmie się obsługą H&M na 20 rynkach

Agencja mediowa UM (należąca do Mediabrands) wygrała przetarg na kompleksową obsługę mediową odzieżowej marki H&M na 20 rynkach Europy Wschodniej. Pracą zespołu do obsługi nowego klienta pokieruje Piotr Hermanowski.

bg
bg
Udostępnij artykuł:

Współpraca pomiędzy UM a H&M rozpoczyna się od kwietnia. Obejmie wdrożenie nowej strategii, planowanie i zakup mediów (online i offline) oraz stworzenie regionalnego hubu odpowiadającego za realizację działań z obszaru programmatic.

Za koordynację współpracy i aktywności mediowej H&M w całym regionie oraz zapewnienie spójności strategii i jakości realizowanych działań na wszystkich rynkach odpowiada zlokalizowany w Warszawie zespół, którym pokieruje Piotr Hermanowski.

UM będzie pracować dla H&M m.in. w Polsce, Czechach, na Słowacji i Węgrzech, w Rumunii, Chorwacji, Serbii, Gruzji, Ukrainie.

H&M jest kolejnym regionalnym klientem w portfolio UM. Agencja pracuje już w regionie z takimi klientami jak Dyson (region CEED) i Johnson & Johnson (region CEE), rozwija zespół, ofertę hubową i zautomatyzowane narzędzia wspierające zarządzanie wielorynkowymi strukturami.

Audytorem w przetargu H&M była firma Ebiquity.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych