UM z kampanią nowej kolekcji H&M na 10 rynkach Europy

Sieć sklepów H&M rozpoczęła kampanię, w której promuje najnowszą kolekcję na sezon Wiosna/Lato 2025. Realizuje ją na 10 europejskich rynkach agencja mediowa UM (IPG Mediabrands).

Beata Goczał
Beata Goczał
Udostępnij artykuł:
UM z kampanią nowej kolekcji H&M na 10 rynkach Europy

W kampanii, w której pojawiają się muzyczne gwiazdy takie jak Tyla, FKA twigs i Caroline Polachek, H&M podkreśla zarówno swoją wizję mody, jak i wiodącą rolę w promowaniu wyjątkowego designu oraz współpracy na styku muzyki i mody.

Kampania jest realizowana w kanałach digital, na nośnikach DOOH oraz na wielkoformatowych siatkach OOH. 

Przygotowanie propozycji strategii mediowej, planowanie i zakup mediów, koordynację i optymalizację działań na 10 europejskich rynkach (w Polsce, Bułgarii, Chorwacji, Czechach, Grecji, Rumunii, Serbii, Słowacji, Turcji i na Węgrzech) H&M powierzył warszawskiemu zespołowi UM.

UM współpracuje z H&M od 2023 roku w Regionie Europy Wschodniej, zrzeszającym 21 krajów.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Spięcie w TVP Info. Polityk PiS: nie ma pani prawa mnie wyprosić ze studia

Spięcie w TVP Info. Polityk PiS: nie ma pani prawa mnie wyprosić ze studia

Rodziny jednopłciowe głosu w polskich mediach prawie nie mają. Mówią za nich inni

Rodziny jednopłciowe głosu w polskich mediach prawie nie mają. Mówią za nich inni

Koncert kolęd w Republice. Wśród gwiazd Zenek Martyniuk, na widowni para prezydencka

Koncert kolęd w Republice. Wśród gwiazd Zenek Martyniuk, na widowni para prezydencka

Nie żyje Gabriela Andrychowicz. Była głosem Chillizet

Nie żyje Gabriela Andrychowicz. Była głosem Chillizet

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Czołowy reporter odchodzi z Wirtualnej Polski

Czołowy reporter odchodzi z Wirtualnej Polski