Unilink promuje się jako najlepszy ubezpieczyciel

Dystrybutor ubezpieczeń Unilink prowadzi wizerunkową kampanią reklamową. Za stronę kreatywną odpowiada agencja Splendid & Wise, za produkcję spotu Papaya Films, a za media Mindshare.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Unilink promuje się jako najlepszy ubezpieczyciel

Nowe spoty reklamowe Unilink w zabawny sposób pokazują różnicę pomiędzy skomplikowanym procesem indywidualnego wyboru ubezpieczenia i jego obsługą, a powierzeniem tego zadania profesjonalnym Agentom.

W reklamach Unilink występuje dwójka diametralnie różnych bohaterów. Pierwsza postać, to mężczyzna, który uważa, że jest w stanie samodzielnie porównać i wybrać najbardziej optymalne ubezpieczenie na rynku, zbierając mnóstwo materiałów informacyjnych, by następnie wieczorami wnikliwie je analizować na tablicy rodem z seriali detektywistycznych. Druga bohaterka, to energiczna, nowoczesna i profesjonalna Agentka Unilink, która sprawnie doradza klientowi w wyborze najlepszego ubezpieczenia.

Unilink promuje się do jesieni

Kampania potrwa do jesieni i będzie emitowana zarówno w głównych stacjach – TVN i Polsat, jak również stacjach tematycznych m.in.: Canal+, Eurosport, BBC, AXN, stacjach muzycznych, informacyjnych czy kanałach edukacyjnych. Główny nacisk został położony na celowany zakup mediów i duży udział Prime Time. Kampania online będzie prowadzona na platformach VOD, mediach społecznościowych oraz Google Display Network i Search.

Kreację przygotowała agencja Splendid&Wise.  Produkcją spotu zajęło się studio Papaya Films, reżyserią Marcin Dubiniec. Za media odpowiada dom mediowy Mindshare.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?