UOKiK: można powołać spółkę easyPack

Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów (UOKiK) zgodził się na utworzenie spółki easyPack, poinformował Integer.pl. EasyPack to wspólne przedsięwzięcie Integer.pl oraz Asterina Investments (z grupy PineBridge), jego celem jest rozwój sieci urządzeń paczkomatowych na rynkach Europy Środkowej.

masz / isb / pr
masz / isb / pr
Udostępnij artykuł:

"Wspólna inwestycja Grupy Integer.pl oraz PineBridge – na łączną kwotę 108 mln euro (453 mln zł) - zakłada wykorzystanie paczkomatów InPost w kontekście potencjału dynamicznie rosnącego sektora e-commerce na świecie. W ramach projektu Grupa Integer.pl wniesie w okresie kolejnych 2 lat środki pieniężne i kapitał w wysokości 58 mln euro (243 mln zł), natomiast PineBridge Investments zainwestuje ponad 50 mln euro (210 mln zł)" - czytamy w komunikacie.

Spółka podała, że dzięki umowie z PineBridge Investments tylko do końca 2012 roku grupa rozlokuje 1000 nowych paczkomatów, z czego około 300 na terenie Polski, 400 w Rosji, 200 na Ukrainie oraz ponad 100 w Czechach i na Słowacji.

Grupa Integer.pl miała 6,10 mln zł skonsolidowanego zysku netto przypisanego akcjonariuszom jednostki dominującej w I kw. 2012 roku wobec 4,83 mln zł zysku rok wcześniej. Skonsolidowane przychody wyniosły 75,71 mln zł wobec 57,46 mln zł rok wcześniej.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Rusza Turniej Czterech Skoczni. Gdzie oglądać?

Rusza Turniej Czterech Skoczni. Gdzie oglądać?

Canal+ stawia na filmy kinowe. Ruszyła kampania pod hasłem "Tango"

Canal+ stawia na filmy kinowe. Ruszyła kampania pod hasłem "Tango"

Republika promuje sylwestra. Zaśpiewa duet dziennikarski

Republika promuje sylwestra. Zaśpiewa duet dziennikarski

Rekord streamingu w badaniu Nielsena. Pomogły "Heweliusz" i "Stranger Things"

Rekord streamingu w badaniu Nielsena. Pomogły "Heweliusz" i "Stranger Things"

TVP blisko granicy oszczędności. Tyle ma wydać w przyszłym roku

TVP blisko granicy oszczędności. Tyle ma wydać w przyszłym roku

Ponad 800 tys. Polaków kupiło subskrypcję na buty. Modivo.club wychodzi za granicę

Ponad 800 tys. Polaków kupiło subskrypcję na buty. Modivo.club wychodzi za granicę