UPS: globalna kampania z nowym hasłem (wideo)

Firma kurierska UPS uruchomiła nową globalną kampanię reklamową. Dotychczasowe hasło 'What can Brown do for you?' zostało zastąpione przez slogan 'We love Logistics'.

km
km
Udostępnij artykuł:

Akcja obejmuje działania w prasie, telewizji, mediach cyfrowych i na nośnikach outdoor. Będzie ona prowadzona w USA, Chinach, Wielkiej Brytanii i Meksyku. Za kreację odpowiedzialna jest agencja Ogilvy & Mather Worldwide, a za planowanie i zakup mediów dom mediowy Maxus.

 

Kampania ma przede wszystkim promować usługi transportowe i logistyczne jakie świadczy UPS. W poniższym klipie o akcji opowiada Betsy Wilson, dyrektor ds. reklamy w firmie.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?