„Uwaga! Koronawirus” najdroższy w cenniku TVN

W cenniku reklamowym TVN na lipiec najdroższą reklamowo pozycją jest program „Uwaga! Koronawirus”. Niewiele mniej trzeba zapłacić za reklamę przy „Kuchennych rewolucjach”.

bg
bg
Udostępnij artykuł:

Na 37,6 tys. zł netto (bez rabatów i bez VAT) wyceniono 30-sek. spot przy niedzielnej emisji programu „Uwaga!Koronawirus”, który pokazywany jest bezpośrednio po wieczornych „Faktach”. W dni powszednie stawka za spot jest niższa i wynosi 30,2 tys. zł.

34,4 tys. zł trzeba zapłacić za spot przy „Kuchennych rewolucjach” w czwartkowe wieczory (to powtórki poprzednich sezonów programu). Na reklamę przy „Milionerach” trzeba natomiast wydać 27,3 tys. zł.

Spot przy „Faktach” kosztuje 33,9 tys. zł w niedziele i 26,7 tys. zł w dni robocze. Za reklamę przy serwisie sportowym marketerzy wydadzą 28,3 tys. zł w dni powszednie i 30,2 tys. zł w niedziele. Stawki dla emisji w bloku reklamowym przy prognozie pogody wynoszą 27,2 tys. zł od poniedziałku do piątku i 25,2 tys. zł w niedzielne wieczory.

W lipcu TVN stawia na filmowe wieczory. Będą to „sensacyjne” piątki i „komediowe” soboty.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Cyfrowe przebudzenie" w Kościołach. AI pisze kazania i symuluje rozmowę z Bogiem

"Cyfrowe przebudzenie" w Kościołach. AI pisze kazania i symuluje rozmowę z Bogiem

Nadchodzą zmiany w pisowni języka polskiego. To głębsza reforma niż w innych krajach

Nadchodzą zmiany w pisowni języka polskiego. To głębsza reforma niż w innych krajach

Z wizytą w redakcjach. Tam byliśmy w 2025 roku

Z wizytą w redakcjach. Tam byliśmy w 2025 roku

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana