"Uwierz w reinkarnację"

Saatchi & Saatchi przygotowała kampanię dla Greenpeace Polska - 'Uwierz w reinkarnację'.

pr
pr
Udostępnij artykuł:

Kampania ma miejsce na busshelterach AMS w Warszawie, Krakowie i Poznaniu oraz w magazynie “MaxMagazine"

Ponadto powstała strona www.greenpeace.pl/segreguj_smieci z zagadnieniami dotyczącymi segregacji surowców.

Celem kampanii jest podniesienie świadomości Polaków w kwestii powtórnego przetwarzania surowców takich jak: papier, szkło, plastik czy aluminium i zachęcenie do segregacji śmieci.

       

Akcja ma trafiać do wszystkich Polaków, a w szczególności do mieszkańców dużych miast, gdzie żyje się bardziej konsumpcyjnie i gdzie problem jest bardziej widoczny i odczuwalny oraz do młodych ludzi po to by nauczyć ich dbania o środowisko.

Greenpeace Polska - Uwierz w reinkarnację

Cel kampanii: podniesienie świadomości Polaków w kwestii segregacji śmieciKlient: Greenpeace PolskaAgencja: Saatchi & SaatchiArt. Director: Bożena ŚlagaCopywriter: Radek KotapkaDyrektor kreatywny: Jason RomeykoPrzedstawiciel agencji: Hubert RadeckiPrzedstawiciele Greenpeace Polska: Maciej Muskat, Jacek WiniarskiMedia: outdoor, prasaCzas trwania: sierpień-wrzesień.

pr
Autor artykułu:
pr
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?