Vizio chce sprzedać 8 mln telewizorów LCD w 2010 r.

Firma Vizio chce w przyszłym roku sprzedać na całym świecie 8 milionów telewizorów LCD - o 1/3 więcej niż w roku 2009.

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

William Wang, założyciel i dyrektor wykonawczy Vizio, które przebojem wdarło się do czołówki największych producentów telewizorów LCD za oceanem, zapowiedział, że dwie najważniejsze funkcje w odbiornikach firmy jakie będą promowane w jej przyszłorocznej kampanii marketingowej, to podświetlenie LED i łączność z internetem. Przychód producenta w 2008 roku przekroczył poziom 2 miliardów dolarów, a w roku bieżącym ma wynieść 2,6-2,7 miliarda dolarów. W tym samym czasie liczba telewizorów sprzedanych przez Vizio zwiększyła się z 3,5 do około 6 milionów. Wang przypisuje sukces swojej firmy na amerykańskim rynku niskim cenom jej odbiorników. Jednocześnie zaznacza, że cenowe różnice w porównaniu z produktami konkurencji zaczynają maleć. Przykładowo jeszcze w 2007 roku telewizory Vizio były aż o 130 proc. tańsze od analogicznych modeli Sony i innych dużych producentów, ale w roku obecnym różnica ta zmalała już tylko do około 20 proc.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych