VMLY&R wygrała przetarg reklamowy piwa Lech

Agencja VMLY&R wygrała przetarg w Kompanii Piwowarskiej na kompleksową obsługę marki Lech. Współpraca startuje z początkiem stycznia 2024 roku.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
VMLY&R wygrała przetarg reklamowy piwa Lech

Agencja VMLY&R będzie odpowiedzialna za szeroko zakrojone działania komunikacyjne dla całego portfolio marki Lech, w tym wypracowanie nowej platformy komunikacyjnej i kampanii 360.

- Budowanie platform komunikacyjnych dla marek piwnych od zawsze należy do najciekawszych wyzwań dla agencji kreatywnych. Dedykowany przez nas team i niezwykle doświadczony zespół po stronie Kompanii Piwowarskiej to jest wielki potencjał. Cieszymy się, że będziemy pracować w takim składzie - powiedział Piotr Osiński, executive creative director, VMLY&R Poland.

Umowa wejdzie w życie z początkiem stycznia 2024 roku. Firmy nie ujawniają szczegółów na temat przetargu. 

Wcześniej za kreację kampanii reklamowych Lecha odpowiadała m.in. agencja Bardzo. Była autorem m.in. kampanii, w której wystąpiła Natalia Szroeder. 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Google i Apple wdrażają awaryjne zabezpieczenia po atakach zero-day

Google i Apple wdrażają awaryjne zabezpieczenia po atakach zero-day