VMLY&R wygrała przetarg reklamowy piwa Lech

Agencja VMLY&R wygrała przetarg w Kompanii Piwowarskiej na kompleksową obsługę marki Lech. Współpraca startuje z początkiem stycznia 2024 roku.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
VMLY&R wygrała przetarg reklamowy piwa Lech

Agencja VMLY&R będzie odpowiedzialna za szeroko zakrojone działania komunikacyjne dla całego portfolio marki Lech, w tym wypracowanie nowej platformy komunikacyjnej i kampanii 360.

- Budowanie platform komunikacyjnych dla marek piwnych od zawsze należy do najciekawszych wyzwań dla agencji kreatywnych. Dedykowany przez nas team i niezwykle doświadczony zespół po stronie Kompanii Piwowarskiej to jest wielki potencjał. Cieszymy się, że będziemy pracować w takim składzie - powiedział Piotr Osiński, executive creative director, VMLY&R Poland.

Umowa wejdzie w życie z początkiem stycznia 2024 roku. Firmy nie ujawniają szczegółów na temat przetargu. 

Wcześniej za kreację kampanii reklamowych Lecha odpowiadała m.in. agencja Bardzo. Była autorem m.in. kampanii, w której wystąpiła Natalia Szroeder. 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Była Miss Polski z programem w Gońcu

Była Miss Polski z programem w Gońcu

Miliony od państwowych gigantów dla publicystki wPolsce24. "To bezpodstawne oszczerstwa"

Miliony od państwowych gigantów dla publicystki wPolsce24. "To bezpodstawne oszczerstwa"

Przeprosiny nie wystarczyły. Donald Trump chce 10 mld dolarów od BBC

Port Polska czy Port Wpadka? Coś poszło nie tak z rebrandingiem CPK

Port Polska czy Port Wpadka? Coś poszło nie tak z rebrandingiem CPK

Reklama, która nie wygląda jak reklama: lekcja skuteczności z nominacji TikTok Ad Awards
Materiał reklamowy

Reklama, która nie wygląda jak reklama: lekcja skuteczności z nominacji TikTok Ad Awards

Zygmunt Solorz znowu odwołany. Teraz znika z rady nadzorczej Interii

Zygmunt Solorz znowu odwołany. Teraz znika z rady nadzorczej Interii