W Heyah SMSy do wszystkich sieci za 0 groszy

Od 7 lutego br. użytkownicy Heyah będą mogli ponownie korzystać usługi 'Ryczałt SMS' i wysyłać SMSy za 0 groszy do wszystkich sieci komórkowych w Polsce.

kk
kk
Udostępnij artykuł:

Oferta jest propozycją skierowaną do wszystkich klientów Heyah. Użytkownicy otrzymują możliwość wysyłania darmowych SMS-ów do wszystkich sieci komórkowych w Polsce w ramach tygodniowej zryczałtowanej opłaty 5 złotych brutto. Osoby, które aktywują usługę, w ciągu tygodnia będą mogły wysłać do 1000 darmowych SMSów.

Z usługi „Ryczałt SMS” można korzystać od 7 lutego do 20 marca 2007. W tym czasie użytkownik może wykupić dowolną liczbę usług „Ryczałt SMS”.

Wprowadzenie usługi będzie wsparte kampanią reklamową w TV i Internecie.

Na ekrany powrócą charakterystyczne, świetlne spoty, które będzie można zobaczyć w ogólnopolskich stacjach telewizyjnych oraz stacjach tematycznych. Komunikacja oferty będzie wsparta kampanią w Internecie.

Kampanię przygotował zespół marketingu Heyah przy współpracy agencji G7, agencji Engine i domu mediowego Optimum Media OMD.

kk
Autor artykułu:
kk
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych