Walentynki z IBM

Dzień Św. Walentego w salonach sprzedaży i prezentacji IBM

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

IBM postanowił w tym roku wspólnie z firmą Martis dzień Św. Walentego zorganizować w salonach sprzedaży i prezentacji IBM nietypow± promocję.

Walentynki są dobrym pretekstem do spopularyzowania salonów sprzedaży i prezentacji IBM jakie dla swoich odbiorców otwiera w całej Polsce koncern IBM. Na zlecenie IBM i wspólnie z nim przygotowana została przez agencję Martis akcja walentynkowa - informuje nadawca.

Ideą akcji jest popularyzacja Salonów sprzedaży i prezentacji IBM, zachęcenie konsumentów do ich odwiedzenia i budowa relacji z konsumentami. Na odwiedzających punkty IBM czeka wiele atrakcji. Z okazji walentynek Salony otrzymają specjalną przygotowaną na ten cel dekorację. Na wszystkich odwiedzających będą czekały niespodzianki i konkursy. Szczególne atrakcje przygotowano kupującym - czytamy w komunikacie.

Akcja będzie wsparta medialnie. Trzon akcji stanowią megaboardy. Akcja zostanie również wsparta ogłoszeniami i zaproszeniami w prasie lokalnej.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych