Walka PR-owców z katastrofami

Działania Pr-owców miały znaczący wpływ na wielkość pomocy udzielanej przez świat krajom, dotkniętym ostatnią klęską spowodowaną tsunami.

mm
mm
Udostępnij artykuł:

Wynika z raportu Globall Alliance of Public Relations and Communications Management. Według raportu działania z zakresu public relations zachęciły zarówno firmy jak i zwykłych ludzi do pomocy ofiarom klęski.

Sprawa pomocy świata Public Relations przy katastrofach została poruszona także podczas drugiej edycji Światowego Festiwalu PR w Trieście. Michael Morley z agencji Edelman uznał tam pogłębienie współpracy między organizacjami Public Relations a Amerykańskim Czerwonym Krzyżem za jedno z dziesięciu najważniejszych zadań stojących przed PR-owcami. Postulował on także takie szkolenia dla  menadżerów światowych korporacji  z zakresu PR, tak aby podczas katastrof mogli oni współpracować z organizacjami niosącymi pomoc. Tak wyszkoleni menadżerowie mogliby także pomagać przy opracowywaniu koncepcji odnowy turystyki w rejonach objętych katastrofami.

mm
Autor artykułu:
mm
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Razem włączamy emocje" w reklamach Energi

"Razem włączamy emocje" w reklamach Energi

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?