Warka Radler 0,0 % w nowej szacie graficznej i smakiem Rabarbar z Truskawką

Warka (Grupa Żywiec) wprowadziła właśnie do sklepów nowy smak - Warka Radler 0,0% Rabarbar z Truskawką. Produkt dostępny jest już w nowej szacie graficznej, w której wkrótce pojawią się także inne smaki.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Warka Radler 0,0 % w nowej szacie graficznej i smakiem Rabarbar z Truskawką

Warka Radler 0,0% Rabarbar z Truskawką to połączenie bezalkoholowego piwa z lemoniadą o kwaskowatym smaku rabarbaru i słodyczy truskawki. Nowy smak dołączył do portfolio, w którym są już smaki klasyczna cytryna, grejpfrut z pomarańczą, jabłko z miętą oraz ciemne cytrynowe – pierwszy radler warzony na ciemnym piwie.

grafika
grafika

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/piwo-bezalkoholowe-zywiec-biale-i-warka-radler-ciemne-cytrynowe-heineken-0-0-w-puszkach ##

Warka Radler w nowych opakowaniach

Warka Radler zmienia również opakowania swoich produktów. - Od marca br. na rynku zaczną się . Celem zmiany jest mocniejsze podkreślenie owocowego i naturalnego smaku produktów. Chcemy pokazać już na poziomie opakowania, że Warka Radler to gwarancja orzeźwienia i świetnego smaku – mówi Ewa Stefanowicz, specjalista ds. marketingu Warki Radler.

grafika

Nowy radler od Warki otrzyma wsparcie w kanałach ATL i digital oraz na materiałach POS.

Za koncepcję kreatywną odpowiada agencja Lvov, działania w Internecie prowadzi Twin. Media planuje i kupuje dom mediowy Starcom. Wsparcie PR zapewnia Hope.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?