“Weranda” zyskała najwięcej, “M jak Mieszkanie” o 55 proc. w dół

Większość miesięczników wnętrzarskich zanotowało w lipcu br. spadki sprzedaży, a największy z nich dotknął magazynu “M jak Mieszkanie”. Na przeciwnym biegunie znalazła się “Weranda”, która najbardziej poprawiła swój wynik.

pp
pp
Udostępnij artykuł:

Liderem zestawienia pozostają “Cztery Kąty” (Agora SA). Ich rozpowszechnianie płatne razem w lipcu br. wyniosło 85 704 egz. i było o 12,7 proc. niższe niż rok wcześniej - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

Drugą lokatę w zestawieniu zajął magazyn “Moje Mieszkanie” (Murator SA), który rozszedł się w nakładzie 36 583 egz., notując spadek o 18,7 proc. względem lipca ub.r.

Na trzecim miejscu znalazło się pismo “M jak Mieszkanie” (Murator SA) z rozpowszechnianiem płatnym razem na poziomie 29 760 egz. Tytuł ten zanotował największy w rankingu spadek sprzedaży, wynoszący aż 54,6 proc.

Z kolei największy wzrost dotyczył czwartej w zestawieniu “Werandy” (Wydawnictwo Te-Jot), której wynik w lipcu br. poszedł do góry o 14,8 proc. i wyniósł 25 870 egz. 

 *- dane dotyczą wydania łączonego, lipcowo-sierpniowego

Porównując dane z lipca br. do danych z czerwca widać, że największy spadek (o 41,4 proc.) zanotowało – tak jak w ujęciu rocznym – pismo “M jak Mieszkanie”. Największym wzrostem (o 22,3 proc.) pochwalić się może natomiast magazyn “Dom & Wnętrze” (Edipresse Polska). 

**- dane dotyczą wydań łączonych, czerwcowo-lipcowych

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]