Weronika Krzymińska i Marcelina Woźniak: z LifeTube’a do Gamellon

Weronika Krzymińska i Marcelina Woźniak dołączyły do działu sprzedaży sieci partnerskiej Gamellon obsługującej kanały youtube’owe o grach. Krzymińska pracowała wcześniej m.in. w naEkranie.pl i LifeTube, a Woźniak - w LifeTube i 24/7 Communications.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
3 komentarze
Weronika Krzymińska i Marcelina Woźniak: z LifeTube’a do Gamellon
Od lewej: Weronika Krzymińska i Marcelina Woźniak

Weronika Krzymińska jako head of sales odpowiadać będzie w Gamellon za dalszy rozwój działu sprzedaży, koordynację jego pracy oraz działania new businessowe.

Krzymińska jest związana z branżą od 2013 roku - wcześniej pracowała w dziale sprzedaży w portalu naEkranie.pl oraz w LifeTube (również jako head of sales). Wcześniej była związana z Livebrand PR Communications, specjalizuje się w public relations oraz managemencie (odpowiadała za obsługą managerską m.in. Łukasza Jakóbiaka).

Marcelina Woźniak będzie odpowiadać w Gamellon za wsparcie proaktywnej sprzedaży oraz podtrzymywanie relacji z obecnymi i nowymi klientami. Poprzednio przez dwa lata pracowała w LifeTube jako sales executive, odpowiadała za koordynację projektów takich jak Wedel, McDonald’s, Ubisoft i Disney. Wcześniej była związana z agencją public relations 24/7 Communications.

Działająca od 2015 roku sieć Gamellon obsługuje ponad sto kanałów gamingowych (m.in. takich twórców jak Blowek, Stuu Games, Karolek czy Disowskyy), które mają łącznie 19 mln subskrybentów.

Komentarze (3)

Komentujesz jako

Każda opinia jest cenna. Wyraź swoje zdanie, dbając o wzajemny szacunek.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

TOK FM współpracuje z satyrykiem Jankiem Kozą

TOK FM współpracuje z satyrykiem Jankiem Kozą

Prezydent ratuje KRRiT. Nie zgadza się z Sejmem i Senatem

Prezydent ratuje KRRiT. Nie zgadza się z Sejmem i Senatem

"Pierwszy na orbicie gorących newsów" hasłem kampanii Pomponika

"Pierwszy na orbicie gorących newsów" hasłem kampanii Pomponika

"Stekiem" i "kiełbasą" można nazwać tylko mięso. Europosłowie zdecydowali

"Stekiem" i "kiełbasą" można nazwać tylko mięso. Europosłowie zdecydowali

Kiedy Polacy naprawdę patrzą? Wydarzenia kobiecego sportu, które angażują publiczność
Materiał reklamowy

Kiedy Polacy naprawdę patrzą? Wydarzenia kobiecego sportu, które angażują publiczność

Na Krakowskim Przedmieściu powstał sklep Wokulskiego. Startują zdjęcia do kolejnej "Lalki"

Na Krakowskim Przedmieściu powstał sklep Wokulskiego. Startują zdjęcia do kolejnej "Lalki"