Mateusz Rokuszewski redaktorem naczelnym Weszło.com

Dziennikarz piłkarski Mateusz Rokuszewski awansował na redaktora naczelnego serwisu Weszło.com. Zastąpił w tej funkcji Jakuba Olkiewicza, który pozostaje w redakcji.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
1 komentarz
Mateusz Rokuszewski redaktorem naczelnym Weszło.com
Mateusz Rokuszewski

- Po półtora roku w roli naczelnego, czas na powrót do pisania - tak Jakub Olkiewicz uzasadnił odejście ze stanowiska redaktora naczelnego Weszło.com.

W serwisie pracuje od ośmiu lat, od rok jest też prezesem związanego z witryną klubu piłkarskiego KTS Weszło, który w minionym sezonie wystartował w warszawskiej B-klasie (to najniższy poziom rozgrywkowy) i po zajęciu pierwszego miejsca awansował do klasy A.

Mateusz Rokuszewski jest związany z Weszło.com od początku 2014 roku. Zajmuje się przede wszystkim tematyką polskiej piłki nożnej, przygotowuje cykl wywiadów „15 rund z Rokim”, w ub.r. był korespondentem serwisu na mistrzostwach świata w Rosji. Jest też obecny w działającym od półtora roku radiu internetowym Weszło FM, przede wszystkim jako współprowadzący programy „Weszłopolscy” i „Liga minus” o PKO Ekstraklasie.

Według badania Gemius/PBI w październiku ub.r. Weszło.com zanotowało 830,9 tys. realnych użytkowników i 11,23 mln odsłon. Było drugim po 90minut.pl najpopularniejszym serwisem dotyczącym głównie piłki nożnej.

Wydająca witrynę spółka WeszloCom zanotowała w ub.r. 3,55 mln zł wpływów sprzedażowych i 56 tys. zł straty netto, a siostrzana firma Weszlo Group Stanowski od października 2017 do końca ub.r. miała 4,94 mln zł przychodów i 4,9 tys. zł straty netto. 55 proc. udziałów w obu ma Krzysztof Stanowski, założyciel i szef Grupy Weszło

W ub.r. na Weszło.com uruchomiono sekcję o piłce dziecięcej i młodzieżowej, ruszył też serwis o e-sporcie eWeszło.pl. Natomiast w maju br. wystartował serwis motoryzacyjny Wjechało.com.

Komentarze (1)

Komentujesz jako

Każda opinia jest cenna. Wyraź swoje zdanie, dbając o wzajemny szacunek.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Patrzcie i uczcie się od niego wszyscy". Ta marka miała zniknąć, ale Plusha uratował trochę szalony marketing z misiem

"Patrzcie i uczcie się od niego wszyscy". Ta marka miała zniknąć, ale Plusha uratował trochę szalony marketing z misiem

Nowa stacja w telewizji naziemnej? KRRiT ogłosi konkurs

Nowa stacja w telewizji naziemnej? KRRiT ogłosi konkurs

Polsat usunął kontrowersyjny materiał z "Halo tu Polsat". "Powinien wyglądać inaczej"

Polsat usunął kontrowersyjny materiał z "Halo tu Polsat". "Powinien wyglądać inaczej"

KRRiT przelewa zaległości. Ponad 23 mln zł dla Telewizji Polskiej

KRRiT przelewa zaległości. Ponad 23 mln zł dla Telewizji Polskiej

Gdzie są nasze mistrzynie? Dlaczego sukcesy kobiet nie przebijają się do masowej świadomości?
Materiał reklamowy

Gdzie są nasze mistrzynie? Dlaczego sukcesy kobiet nie przebijają się do masowej świadomości?

"Breslau" zadziałał lepiej niż "1670"? Netflix pod naporem polskich telewizji

"Breslau" zadziałał lepiej niż "1670"? Netflix pod naporem polskich telewizji