„Weź łyk wolności!” w reklamach nowej wersji Nestea (wideo)

Rozpoczęła się kampania reklamująca nowy wariant napoju herbacianego Nestea - Black Tea z ekstraktem z liści stewii i naturalnymi aromatami. Akcję, prowadzoną pod hasłem „Weź łyk wolności!”, przygotowały firmy McCann Warsaw, Next, MediaCom Warszawa, Fortis i Rc2 Raczkiewicz Chenczke Consultants.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
„Weź łyk wolności!” w reklamach nowej wersji Nestea (wideo)

Reklamy nowego napoju Nestea Black Tea podkreślają, że ma on smak herbaty i owoców oraz zawiera wyłącznie naturalne składniki, m.in. ekstrakt z liści stewii i aromaty. Kampania jest kontynuacją prowadzonej od wielu miesięcy komunikacji marki Nestea pod hasłem „Weź łyk wolności!”, w której odbiorcy są zachęcani, by zatrzymać się na chwilę, złapać oddech, spojrzeć na codzienne sprawy z perspektywy.

Nowa odsłona akcji jest prowadzona od połowy czerwca w telewizji (kanały główne i tematyczne), internecie (serwisy wideo, aktywności w blogosferze) oraz punktach sprzedaży (materiały POS).

Kreacją reklam zajęła się agencja McCann Warsaw, materiały POS przygotowała agencja Fortis, a aktywności w internecie koordynuje agencja Next. Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy MediaCom Warszawa, a za działania PR - agencja Rc2 Raczkiewicz Chenczke Consultants.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Gemini popularniejsze od ChatGPT. Raport "Financial Times"

Gemini popularniejsze od ChatGPT. Raport "Financial Times"