'Weź się wyraź'

Pod nazwą Boys&Girls rozpoczęła się ogólnopolska promocjakonsumencka dla marki chipsów Chio, której towarzyszy hasło 'Weźsię wyraź'.

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Celem kampanii jest wzmocnienie wizerunku, a także wzrostsprzedaży produktów Chio należących do firmy The Lorenz BahlsenSnack-World Sp. z o. o. Za kreację i realizację wszystkich działańodpowiada agencja marketing services Peppermint. Agencjaprzygotowała również reklamę telewizyjną wspierającą komunikacjępromocji Boys&Girls.

Chio Chips kierowane są do nastoletniej grupy konsumentów wprzedziale wiekowym 11-14 lat.

Nazwa promocji "Boys&Girls" mówi o dwóch światach - chłopcówi dziewczyn, które z jednej strony komunikują swoje przeciwieństwo,a z drugiej mają wspólne zainteresowania. Stąd wynika konsekwentnypodział kolorystyczny promocji na róż i czerń, przy identycznychnagrodach głównych. Hasło przewodnie - "Weź się wyraź" - manawiązywać do młodzieńczej potrzeby manifestowania swojejodmienności i chęci wyróżnienia się, ma także być bliskie językowimłodych ludzi.

W celu wzmocnienia komunikacji promocji konsumenckiejprzewidziano reklamę telewizyjną i szerokie działania w internecie.Agencja Peppermint przygotowała 30-sekundowy spot telewizyjny.Reklama emitowana jest w głównych stacjach telewizyjnych tj. TVN,Polsat, MTV, Viva, Zig-Zap, Jetix, VH1. Na potrzeby akcji zostałtakże stworzony serwis internetowy www.chio.pl zintegrowany z platformą SMS.Działania wspierają materiały POS tj. plakaty, wobblery.

Za kreację i realizację działań od idei poprzez wsparciekomunikacyjne w tym działania ATL odpowiada agencja marketingservices Peppermint. Media na potrzeby reklamy zakupił dom mediowyMediaCom.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Gemini popularniejsze od ChatGPT. Raport "Financial Times"

Gemini popularniejsze od ChatGPT. Raport "Financial Times"