Większy szacunek dla e-klienta

Najnowsze badania stosunku internetowych sprzedawców do klientów przynoszą optymistyczne wyniki

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Najnowsze badania stosunku internetowych sprzedawców do klientów przynoszą optymistyczne wyniki - przynajmniej w USA. Waszyngtońska agencja Bellevue opublikowała właśnie raport z letniej edycji swojego stałego badania ?Studium Szacunku do Klientów Online?.

Badaniom poddawana jest działalność ponad 500 amerykańskich firm oferujących sprzedaż przez Internet. Praktyki każdego e-sklepu są poddawane ocenie w skali od 1 do 10 w 25 kategoriach, weryfikujących m.in. nastawienie do klientów, postępowanie z ich danymi osobowymi, łatwość nawigacji na sklepowych stronach i reagowanie na monity i reklamacje. W poprzedniej, zimowej publikacji badań średnia ocena poziomu szacunku dla e-klienta wyniosła 6,8 punktu, przy czym aż 37% internetowych sprzedawców w ogóle nie odpowiadało na uwagi zgłaszane online. Obecnie średni wynik podniósł się do poziomu 7,2 a odsetek ?milczących? e-sklepów spadł do 25%. Kategorią, w której sprzedawcy online uzyskali najlepsze rezultaty była przyjazność strony i łatwość nawigacji (średni wynik 8). Według agencji Bellevue kuleje natomiast ochrona danych osobowych klientów (wynik 6,1).

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych