„Wielka historia. Wielka przygoda” w turystycznej kampanii Wielkopolski

Rusza kampania promująca atrakcje turystyczne Wielkopolski. Akcja - organizowana przez Wielkopolską Organizację Turystyczną, a przygotowana przez agencję Czart - będzie prowadzona zarówno w Polsce, jak na kilku rynkach zagranicznych.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Kampania Wielkopolski pod hasłem „Wielka historia. Wielka przygoda” promuje cztery główne obszary oferty turystycznej tego regionu: kulturalno--historyczny, tradycyjny, kolejowy oraz aktywny.

Dla każdego przygotowano osobny motyw graficzny i hasło promocyjne (odpowiednio: „Otwórz się na historię”, Wkręć się w tradycję”, „Kolej na przygodę” i „Skocz na weekend”).

- Chcemy przedstawić Wielkopolskę jako kontynent magiczny, osadzony w niepowtarzalnych realiach, wytworzonych przez lata historii i tradycji. Ten region to swoisty azyl turystyczny, gdzie można przeżyć niezapomnianą przygodę oraz dotknąć wielkiej historii. Pragniemy zaprezentować to, co nas wyróżnia - mówi Wrocław Ewa Przydrożny, dyrektor Wielkopolskiej Organizacji Turystycznej. - Z przeprowadzonych przez nas szczegółowych badań ruchu turystycznego wynika, że Wielkopolskę odwiedzają głównie ludzie w wieku 18-40 lat, przede wszystkim z wykształceniem wyższym, a celem ich podróży jest zwiedzanie i aktywny wypoczynek. To do tej grupy chcemy dotrzeć z naszą kampanią - dodaje.

grafika

Pierwszy etap kampanii obejmuje nową stronę wielkopolska.travel i aplikację 3D, które zaprezentowano na targach MTT Wrocław. W kolejnych etapach działania akcja obejmie telewizję, internet oraz eventy.

Działania będą prowadzone w Polsce, Wielkiej Brytanii, Holandii i Niemczech (za granicą głównie w internecie). Akcja potrwa do końca br.

grafika

Kreację kampanii przygotowała agencja Czart. Akcja jest częścią większego projektu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2007–2013.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"

Blisko rekordu w "amerykańskim Lotto". Wygrał prawie 2 mld dolarów

Blisko rekordu w "amerykańskim Lotto". Wygrał prawie 2 mld dolarów

W telewizji wPolsce24 kolęda od dziennikarzy

W telewizji wPolsce24 kolęda od dziennikarzy

Laureat Pulitzera pozywa gigantów AI za naruszenie praw autorskich

Laureat Pulitzera pozywa gigantów AI za naruszenie praw autorskich

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej