"Celebrating your style" w kampanii na 250-lecie Wilkinson Sword

Pod hasłem "Celebrating your style" ruszyła kampania z okazji 250-lecia marki Wilkinson Sword (Edgewell Personal Care Poland). Oprócz Polski obejmie Czechy, Węgry i kraje bałtyckie.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
0 komentarzy

Wilkinson Sword z okazji 250-lecia postanowiła nie obchodzić typowego jubileuszu, a świętować styl swoich konsumentów. W aktywacji konsumenckiej zachęca ich do zakupu Wilkinson Sword, przesłania swojego zdjęcia i pochwalenia się swoją stylizacją oraz odpowiedzi na pytanie “Dlaczego mój styl jest najlepszy?”.

Wszystkie stylizacje prezentuje na stronie wilkinson.style. Do wygrania jest 250 nagród (hulajnogi, smartwatche i zestawy słuchawek). Akcja wspierana jest dodatkowo komunikatami w punktach sprzedaży.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/wilkinson-sword-maszynki-do-golenia-recykling-plastik-i-makulatura ##

Aktywacja urodzinowa Wilkinson Sword

Natomiast po wakacjach mężczyźni, którzy prześlą najciekawsze stylizacje z wykorzystaniem Wilkinson Sword zostaną bohaterami kampanii i pojawią się na nośnikach OOH w centrach miast w Warszawie, Pradze i Budapeszcie.

Ta część działań będzie realizowana pod hasłem “Pokaż swój styl na mieście”. Do kampanii w każdym z krajów zaangażowano także influencerów. Ponadto prowadzona jest ona w social mediach.

- Zależało nam, by z okazji 250-lecia Wilkinson Sword to nasi konsumenci poczuli się wyjątkowo - mówi Mateusz Góral, senior brand and media manager Central Europe Edgewell Personal Care Poland. - Jednocześnie skupiamy się na dziedzictwie marki i tym, jak od prawie 250 lat pomaga mężczyznom wyostrzać swój styl. Nasza historia to dążenie do funkcjonalnej doskonałości. Opracowujemy innowacyjne produkty dla mężczyzn, pomagając im wyrazić swoją indywidualność i styl w decydujących momentach ich życia. Dokładnie to uosabia kampania marki - dodaje.

Jubileuszowa kampania Wilkinson Sword jest realizacją globalnej parasolowej komunikacji 250 years by your side, ale wszystkie pomysły realizowane w regionie wymyśliła MullenLowe Warsaw. Media kampanii zaplanował i zakupił dom mediowy Wavemaker.

Komentarze (0)

Komentujesz jako

Każda opinia jest cenna. Wyraź swoje zdanie, dbając o wzajemny szacunek.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

TOK FM współpracuje z satyrykiem Jankiem Kozą

TOK FM współpracuje z satyrykiem Jankiem Kozą

Prezydent ratuje KRRiT. Nie zgadza się z Sejmem i Senatem

Prezydent ratuje KRRiT. Nie zgadza się z Sejmem i Senatem

"Pierwszy na orbicie gorących newsów" hasłem kampanii Pomponika

"Pierwszy na orbicie gorących newsów" hasłem kampanii Pomponika

"Stekiem" i "kiełbasą" można nazwać tylko mięso. Europosłowie zdecydowali

"Stekiem" i "kiełbasą" można nazwać tylko mięso. Europosłowie zdecydowali

Kiedy Polacy naprawdę patrzą? Wydarzenia kobiecego sportu, które angażują publiczność
Materiał reklamowy

Kiedy Polacy naprawdę patrzą? Wydarzenia kobiecego sportu, które angażują publiczność

Na Krakowskim Przedmieściu powstał sklep Wokulskiego. Startują zdjęcia do kolejnej "Lalki"

Na Krakowskim Przedmieściu powstał sklep Wokulskiego. Startują zdjęcia do kolejnej "Lalki"