Wiosenna kampania Cyfry+

Do 8 kwietnia w ogólnopolskiej telewizji potrwa wiosenna kampania reklamowa Cyfry+.

kk
kk
Udostępnij artykuł:

W kampanii wykorzystano dwa nowe 30-sekundowe spoty telewizyjne. Spot o tematyce filmowej komunikuje fakt, ze najnowsze hity kinowe oglądać można tylko w Canal+ i HBO dostępnych na wyłączność w Cyfrze+. Spot o tematyce sportowej informuje, że najlepsze piłkarskie ligi europejskie - hiszpa  ską, włoską, francuską i angielską - oglądać można wyłącznie w Canal+.

Wsparciem komunikacyjnym kampanii są layouty w przedświątecznych wydaniach tygodników telewizyjnych promujące wielkanocną ofertę kanałów dostępnych w Cyfrze+. Komunikacja oferty programowej wspierana jest dodatkowo emisją 0-sekundowych spotów radiowych.

W kampanii wykorzystywane są stacje: TVP, TVN, TVN7, Tele5, TVP3, Puls, TVP Kultura, TVP Sport, TVN24 oraz tygodniki telewizyjne i radio.

Kreację kampanii przygotowała agencja Gruppa66 Ogilvy. Filmy reklamowe wyreżyserował duet reżyserski Chuk Chuk, a zrealizował Dom Produkcyjny Tango Production. Media zaplanował dom mediowy MPG.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Sezon świąteczny to szczyt sprzedaży subskrypcji streamingowych

Sezon świąteczny to szczyt sprzedaży subskrypcji streamingowych

W tym kraju "Gang Olsena" jest jak "Kevin" w Polsacie. I nie chodzi o Danię

W tym kraju "Gang Olsena" jest jak "Kevin" w Polsacie. I nie chodzi o Danię

Te wywiady warto przeczytać. 10 mocnych rozmów na Święta

Te wywiady warto przeczytać. 10 mocnych rozmów na Święta

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"