Kellog wprowadza nowy wizerunek Pana P. na Pringles

Firma Kellog wprowadza nowy wizerunek Pana P. - wąsatej maskotki marki chipsów Pringles. To pierwsza metamorfoza od 20 lat. Odświeżono też wygląd puszek, w których sprzedawane są te chipsy.

bg
bg
Udostępnij artykuł:

Odświeżona maskotka wygląda bardziej nowocześnie, ma odważne brwi i fantazyjną, czerwoną muszkę. Nie ma już włosów, a to, co pozostanie niezmienne to słynne wąsy.

Pan P. pojawił się na opakowaniu Pringles po raz pierwszy w 1967 roku. Jego wizerunek zaprojektował Arch Drummond. Od tego czasu stał się globalną ikoną, synonimem dobrej zabawy. Wystąpił kiedyś gościnnie w jednym z odcinków serialu "The Simpsons.".

Maskotka w ciągu tego czasu sześć razy przechodziła metamorfozę, ostatnio 20 lat temu.

Kellog zmienił też wygląd kultowych puszek chipsów Pringles. Otrzymały nowy, świeży wygląd. Teraz mają jasne i odważne opakowania, co ma podkreślać gamę smaków Pringles. Znakiem rozpoznawczym pozostaje ich słynny kształt, który można układać w stosy.

Kellog podaje, że na przestrzeni lat istniały ponad 102 różne smaki Pringles, m.in. takie, jak czekoladowa mięta, lub słodki cynamon. Najbardziej lubianym smakiem w Polsce jest smak Pringles Original, tuż za nim plasują się Sour Cream and Onion i Hot & Spicy.

Pringles w nowych opakowaniach pojawią się w sklepach na terenie całej Polski w najbliższych dniach.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Sezon świąteczny to szczyt sprzedaży subskrypcji streamingowych

Sezon świąteczny to szczyt sprzedaży subskrypcji streamingowych

W tym kraju "Gang Olsena" jest jak "Kevin" w Polsacie. I nie chodzi o Danię

W tym kraju "Gang Olsena" jest jak "Kevin" w Polsacie. I nie chodzi o Danię

Te wywiady warto przeczytać. 10 mocnych rozmów na Święta

Te wywiady warto przeczytać. 10 mocnych rozmów na Święta

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"