„Wojny samochodowe 3” hitem TVN Turbo

Trzeci sezon programu „Wojny samochodowe” ogląda średnio 176 tys. widzów. To najchętniej oglądana pozycja w wiosennej ramówce TVN Turbo.

Michał Kurdupski
Michał Kurdupski
Udostępnij artykuł:

TVN Turbo trzeci sezon „Wojen samochodowych” pokazuje w niedziele o godz. 14.00, począwszy od 26 lutego br. Średnia widownia premierowych odcinków programu do 9 kwietnia br. wyniosła 176 tys. osób, co przełożyło się na 1,58 proc. udziału w rynku wśród wszystkich widzów oraz 2,86 proc. w grupie komercyjnej 16-49 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

Najwięcej widzów obejrzało pierwszy odcinek serii, który zgromadził 282 tys. widzów. Dało to stacji 2,29 proc. udziału w 4+ i aż 4,51 proc. w 16-49.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/mistrzowie-podrywu-tvn-style-wyniki-ogladalnosci-2017 ##

grafika

Z informacji przekazanych portalowi Wirtualnemedia.pl przez TVN wynika, że „Wojny samochodowe” to najchętniej oglądana pozycja w wiosennej ramówce TVN Turbo.

W reality-show „Wojny samochodowe” Paweł Miszta i Przemysław Szafrański rywalizują w handlowaniu używanymi samochodami. Mają tydzień na zakup auta, jego naprawę i sprzedaż z zyskiem.

Michał Kurdupski
Autor artykułu:
Michał Kurdupski
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?