Wolniejszy wzrost na amerykańskim rynku reklamy zewnętrznej

III kwartał bieżącego roku przyniósł niższy w porównaniu zwcześniejszymi okresami wzrost na rynku reklamy zewnętrznej wStanach Zjednoczonych.

km
km
Udostępnij artykuł:

W okresie lipiec - wrzesień wydatki w sektorze reklamy outdoor wUSA wzrosły o 6,1 procenta w porównaniu z analogicznym okresem rokuubiegłego - informuje serwis Media Life, powołując się na daneorganizacji Outdoor Advertising Association of America (OAAA).

Tymczasem w tym samym kwartale zeszłego roku wzrost wyniósł 8,6procenta. Co więcej, dane OAAA wskazują na spadkową tendencję wcałym bieżącym roku: w pierwszych trzech miesiącach wzrost wyniósł8 procent, a w II kwartale 7,9 procenta.

Z kolei w całym poprzednim roku, podobnie jak w roku 2005,wzrost na amerykańskim rynku reklamy zewnętrznej kształtował sie napoziomie 8 procent.

źródło: Media Life

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych