wPolsce24 z kobiecym magazynem publicystycznym

W sobotę na antenie telewizji wPolsce24 (Fratria) zadebiutuje program „Ostra szpila”, który będą prowadzić dziennikarki stacji.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
wPolsce24 z kobiecym magazynem publicystycznym

Na profilach społecznościowych telewizji wPolsce24 zapowiedziano, że programie „Ostra szpila” pojawią się „ mocne rozmowy, odważne pytania i niebanalne tematy”. Magazyn będą prowadzić, zapewne na zmianę, Marta Piasecka, Małgorzata Gałka, Anna Pawelec, Marta Kosik, Magdalena Wierzchowska i Justyna Wróblewska.

Wszystkie te dziennikarki prowadzą na antenie telewizji wPolsce24 serwisy informacyjne, pasma publicystyczne oraz współtworzą „Wiadomości” (jako reporterki i wydawczynie, a Marta Piasecka jako prowadząca, zazwyczaj w weekendy).

„Ostra szpila” będzie emitowana w niedziele o godz. 10.00. To kolejny nowy program w telewizji wPolsce24. Od minionego tygodnia w stacji można oglądać codziennie cykle „Prawica wybiera” oraz „Tu jest Polska”.

Telewizja wPolsce24 zaczęła emisję na ósmym multipleksie naziemnej telewizji cyfrowej 2 września, na podstawie koncesji przyznanej w połowie czerwca przez Krajową Radę Radiofonii i Telewizji. Jak już podawaliśmy, nowy kanał jest dostępny także w wybranych sieciach kablowych i na platformie Polsat Box. Zastąpił tam Telewizję wPolsce.pl, uruchomioną przez Fratrię w połowie 2017 roku. - 2 września stacja wPolsce.pl zmieni się na wPolsce24. Nadal będą mogli nas Państwo oglądać na tym samym paśmie - zapowiedziano na profilach społecznościowych stacji. W konkursie roztrzygniętym w połowie czerwca Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji koncesję przyznała też kanałowi Republika (nadawanemu przez TV Republika), zaś przepadły wnioski PTV (TV2 Media) i Polska24 (Grupa MWE Networks). Republika zaczęła emisję już 12 lipca.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Google i Apple wdrażają awaryjne zabezpieczenia po atakach zero-day

Google i Apple wdrażają awaryjne zabezpieczenia po atakach zero-day