WPP tworzy Mindshare Performance Group

Działający dotychczas w ramach grupy Ogilvy dom mediowy Neo@Ogilvy decyzją kierownictwa holdingu reklamowego WPP zostaje włączony w struktury nowo powstałej Mindshare Performance Group.

km
km
Udostępnij artykuł:
WPP tworzy Mindshare Performance Group

Dotychczasowy dyrektor Neo@Ogilvy, Nasreen Madhany dołączy do zespołu kierującego Mindshare Performance Group. Z kolei jej zarząd stanie się częścią uruchomionego niedawno w obrębie Mindshare zespołu FAST (Future Adaptive Specialist Team). Będzie funkcjonować w ramach utworzonej 17 czerwca jednostki Mindshare Performance Group.

Konsolidacja Neo@Ogilvy i Mindshare ma przyspieszyć współpracę tych agencji, jak i pozostałych agencji działających w ramach WPP. Dzięki niej agencja Neo ma mieć możliwość szybszego rozwoju w związku z bezpośrednim dostępem do danych, technologii itp.

Ma również wzmocnić pozycję i wartość marki Ogilvy wśród klientów.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Olga Gralińska awansowała w Generation9

Olga Gralińska awansowała w Generation9

Shein reaguje na skandal z lalkami erotycznymi. Kary dla sprzedawców

Shein reaguje na skandal z lalkami erotycznymi. Kary dla sprzedawców

Dwoje nowych dziennikarzy w "Rzeczpospolitej". Przeszli z "Dziennika Gazety Prawnej"

Dwoje nowych dziennikarzy w "Rzeczpospolitej". Przeszli z "Dziennika Gazety Prawnej"

Resort energii szuka chętnych na emisję spotów

Resort energii szuka chętnych na emisję spotów

"Szepty mroku" powracają. Trzeci sezon thrillera noir AMC odkrywa mroczne tajemnice pustyni
Materiał reklamowy

"Szepty mroku" powracają. Trzeci sezon thrillera noir AMC odkrywa mroczne tajemnice pustyni

Tyle wpłacili do PISF właściciele platform VoD

Tyle wpłacili do PISF właściciele platform VoD