„Wspomnień czar” - nowy miesięcznik od Burdy

W sprzedaży ukazał się nowy miesięcznik „Wspomnień czar” (Burda International Poland), w którym znalazły się historie sprzed lat. W ub. roku wydawnictwo testowało rynek, wydając go jako numer specjalny „Dobrych Rad".

łb
łb
Udostępnij artykuł:
„Wspomnień czar” - nowy miesięcznik od Burdy

Magazyn skierowany jest do kobiet dojrzałych, wykształconych mieszkanek średnich i dużych miejscowości, które interesują się życiem największych gwiazd kina i estrady.

Pismo zawiera historie sprzed lat, sekrety polskich gwiazd, a także ze złotej ery Hollywood. W pierwszym wydaniu „Wspomnień czar” znalazły się m.in. artykuły opowiadające o życiu Antoniego Cierplikowskiego, Eugeniusza Bodo, rodu Kennedych, a także o Kalwarii Zebrzydowskiej.

Pierwszy numer miesięcznika liczy 48 stron i ukazał się w nakładzie 120 tys. egz. Cena promocyjna wynosi 1,99 zł.

Sprzedaż wydania wspiera kampania reklamowa w telewizji (TVP, TVP Theme, Polsat, PST Theme, TVN, PTV), prasie (tytuły własne Burdy) oraz social media wydawnictwa.

Za zaplanowanie kampanii reklamowej odpowiada dział marketingu wydawnictwa Burda.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?