Wszystkie gazety regionalne i lokalne traciły w 2014 roku. „Dziennik Zachodni” liderem

W 2014 roku liderem średniej sprzedaży ogółem wśród dzienników regionalnych i lokalnych był „Dziennik Zachodni”. Wszystkie tytuły zanotowały spadki sprzedaży, a najwięcej straciła „Polska Metropolia Warszawska”.

Michał Kurdupski
Michał Kurdupski
Udostępnij artykuł:
Wszystkie gazety regionalne i lokalne traciły w 2014 roku. „Dziennik Zachodni” liderem

Średnia sprzedaż ogółem „Dziennika Zachodniego” (Polskapresse) w 2014 roku wyniosła 45 192 egz., czyli o 11,72 proc. mniej, niż w analogicznym okresie rok wcześniej - pokazują dane Związku Kontroli Dystrybucji Prasy, opracowane przez portal Wirtualnemedia.pl.

Druga lokata należała do „Gazety Pomorskiej” (Media Regionalne), której średni wynik sprzedażowy w analizowanym odcinku czasu zmniejszył się o 8,08 proc. do 44 773 egz.

Na podium znalazł się jeszcze „Głos Wielkopolski” (Polskapresse). Średnia sprzedaż ogółem tego tytułu w 2014 roku wyniosła 32 551 egz., po spadku o 9,27 proc.

Z kolei najwięcej straciła „Polska Metropolia Warszawska” (Polskapresse), która w zestawieniu zajęła miejsce ostatnie. Średni wynik tej gazety zmalał o 14,63 proc. i ostatecznie wyniósł 3 987 egz.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/gazeta-polska-codziennie-i-gazeta-wyborcza-mocno-stracily-w-2014-r-a-super-express-prawie-nic-nie-zalezy-nam-by-ktos-nas-lubil ##

 

 

W grudniu 2014 roku pierwsze miejsce zajęła „Gazeta Pomorska”, której średnia sprzedaż ogółem spadła względem grudnia 2013 roku o 9,27 proc. do poziomu 43 453 egz.Druga pozycja należała do „Dziennika Zachodniego” (w dół o 15,81 proc. do 41 475 egz.), a trzecia do „Głosu Wielkopolskiego” (spadek o 10,83 proc. do 32 374 egz.).Również i w tym ujęciu wszystkie dzienniki zanotowały spadki sprzedaży, a najwięcej stracił „Dziennik Bałtycki” (Polskapresse) - było to 17,70 proc. do 24 665 egz.

Dane dotyczą wszystkich dzienników regionalnych i lokalnych z bazy ZKDP.

Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.

Michał Kurdupski
Autor artykułu:
Michał Kurdupski
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Kanał Zero TV ma trafić na pozycję 0 pilotów. Stanowski do telewizji: "Nauczymy się, jak zrobić wam krzywdę"

Kanał Zero TV ma trafić na pozycję 0 pilotów. Stanowski do telewizji: "Nauczymy się, jak zrobić wam krzywdę"

Paramount Skydance likwiduje kolejny kanał. Co z polskim rynkiem?

Paramount Skydance likwiduje kolejny kanał. Co z polskim rynkiem?

Canal+ wznowił sprzedaż Eleven Sports. Ile kosztują kanały?

Canal+ wznowił sprzedaż Eleven Sports. Ile kosztują kanały?

"Kwiatki polskie duże" znów wędrują po ramówce. Od stycznia w TVP2

"Kwiatki polskie duże" znów wędrują po ramówce. Od stycznia w TVP2

Hipercholesterolemia: przyczyny, objawy, leczenie
Materiał reklamowy

Hipercholesterolemia: przyczyny, objawy, leczenie

Iberion stawia na HR. Zatrudnił znaną managerkę

Iberion stawia na HR. Zatrudnił znaną managerkę