Projekt 30/90 z Radzimirem Dębskim w akcji wódki Wyborowa

Pernod Ricard startuje z muzycznym Projektem 30/90 związanym z marką wódki Wyborowa. Współpracuje przy nim z Radzimirem Dębskim, kompozytorem.

bg
bg
Udostępnij artykuł:

Akcja polega na tym, że każdy może wgrać video na www.projekt3090.pl i stać się częścią orkiestry Radzimira Dębskiego. Internauci, za pośrednictwem strony mogą przesyłać zarejestrowane przez siebie dźwięki (konieczny jest też obraz), z których muzyk skomponuje utwór.

W ramach kampanii przygotowano film promujący Projekt 30/90 w internecie oraz stronę internetową umożliwiającą wgrywanie zgłoszeń.

Zwieńczeniem projektu będzie urodzinowy event z udziałem wybranych finalistów oraz teledysk do kompozycji Jimka. Finał akcji planowany jest na 11 maja tego roku.

grafika

Za realizację całej koncepcji odpowiada agencja McCann & MRM, która pracuje dla marki Wyborowa zarówno w Polsce, jak i globalnie. Jej obsługę rozpoczęła na początku tego roku. Projekt 30/90 to pierwsza duża kampania realizowana przez agencję dla tej marki. Za komunikację nowego projektu odpowiedzialna jest agencja MSL Group.

Film promujący nową akcję wyreżyserował Łukasz Zabłocki, a za produkcję odpowiada dom produkcyjny Film Republic.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie żyje Brigitte Bardot

Nie żyje Brigitte Bardot

Samorządy hojnie łożą na telewizyjne sylwestry

Samorządy hojnie łożą na telewizyjne sylwestry

Ekspertka: smartfony uszkadzają oczy

Ekspertka: smartfony uszkadzają oczy

Rusza Turniej Czterech Skoczni. Gdzie oglądać?

Rusza Turniej Czterech Skoczni. Gdzie oglądać?

Canal+ stawia na filmy kinowe. Ruszyła kampania pod hasłem "Tango"

Canal+ stawia na filmy kinowe. Ruszyła kampania pod hasłem "Tango"

Republika promuje sylwestra. Zaśpiewa duet dziennikarski

Republika promuje sylwestra. Zaśpiewa duet dziennikarski