Wzrost wydatków na Internet

Wydatki na reklamę internetową oraz na dostęp do sieci, będą notować w USA co roku dwucyfrowy wzrost przez najbliższe cztery lata - prognozuje PricewaterhouseCoopers (PwC).

Reuters - km
Reuters - km
Udostępnij artykuł:

Według tej prognozy, połączone wydatki na reklamę internetową oraz opłaty uiszczane przez Amerykanów dostawcom internetowym, osiągną w 2011 roku poziom 78,4 miliarda dolarów. W ubiegłym roku wydatki te wyniosły 47,2 milarda dolarów, co oznacza, że średni ich wzrost wyniesie 10,7 procenta rocznie.

Stany Zjednoczone są największym rynkiem reklamy internetowej na świecie. W 2011 roku ma on mieć wartość 35,4 miliarda dolarów. Pod względem liczby internautów również liderem jest USA, ale według PwC już za dwa lata będą nim Chiny.

PwC przewiduje, że w 2011 roku użytkownicy w USA zapłacą za dostęp do Internetu w sumie 43 miliardy dolarów (wzrost o 7,1 procenta rocznie). 89 milionów Amerykanów będzie wtedy korzystać z szerokopasmowego dostępu do sieci (wzrost o 12,2 procenta rocznie).

Reuters - km
Autor artykułu:
Reuters - km
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Zaufany ekspert" Meta pomógł reporterowi Reutera uruchomić fałszywe reklamy

"Zaufany ekspert" Meta pomógł reporterowi Reutera uruchomić fałszywe reklamy

WPP Media wykorzystuje dane z YouTube do rozwoju marketingu influencerów

WPP Media wykorzystuje dane z YouTube do rozwoju marketingu influencerów

Ruszyła zimowa kampania promująca Południowy Tyrol

Ruszyła zimowa kampania promująca Południowy Tyrol

Stacja Deutsche Welle na czarnej liście Rosji

Stacja Deutsche Welle na czarnej liście Rosji

Hipercholesterolemia: przyczyny, objawy, leczenie
Materiał reklamowy

Hipercholesterolemia: przyczyny, objawy, leczenie

Córka Poczobuta w imieniu ojca odebrała Nagrodę Sacharowa

Córka Poczobuta w imieniu ojca odebrała Nagrodę Sacharowa