Wzrost wydatków reklamowych na gazety online

W ubiegłym roku wydatki na reklamę w internetowych serwisachamerykańskich gazet codziennych wzrosły o 18,8 procenta, do 3,2miliarda dolarów.

km
km
Udostępnij artykuł:

Kwota ta stanowiła 7,5 procenta całkowitych wydatków na reklamęw amerykańskiej prasie codziennej, wobec 5,7 procenta w roku 2006 -informuje serwis MediaPost Publications, powołując się na daneorganizacji Newspaper Association of America (NAA).

Biorąc pod uwagę wydatki na reklamę tylko w tradycyjnych,drukowanych wersjach dzienników, zanotowały one spadek o 9,4procenta, a w przypadku połączonych wersji zmniejszyły się o 7,9procenta.

W samym IV kwartale zeszłego roku, wydatki na reklamę winternetowych serwisach gazet wyniosły 847 milionów dolarów,notując wzrost o 13,6 procenta wobec tego samego okresu rokwcześniej. Jednocześnie był to trzynasty z rzędu kwartał, w którymwydatki rosły tutaj na dwucyfrowym poziomie.

km
Autor artykułu:
km
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?