ROZWIŃ

„You're it. You're up. You're on” w nowej kampanii Converse

Pod hasłem „You're it. You're up. You're on” rozpoczyna się na całym świecie wizerunkowa kampania reklamowa marki Converse. Akcja podkreślająca artystyczny wizerunek tego brandu obejmuje w Polsce prasę.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
0 komentarzy

W nowej kampanii reklamowej Converse odbiorcom tej marki – młodym ludziom z pasjami – zadawane jest pytanie „A Ty … co robisz?”. Przekaz promuje związany z tym brandem indywidualizm i swobodne wyrażanie siebie w artystycznych projektach, pokazując osoby z całego świata, które w różny sposób realizują swoje artystyczne zamiłowania. W polskiej odsłonie kampanii bierze udział Oliwia – artystka utrwalająca wspomnienia z wykorzystaniem fotografii portretowej i rzeźby.

grafika

Akcja pod globalnym hasłem „You're it. You're up. You're on” obejmuje w Polsce prasę lifestylową (m.in. „Kmag”, „Aktivist”, „Exclusive”, „Joy”, „Hot”, „Elle”, „Cosmopolitan”). Kreację kampanii przygotowała samodzielnie firma Converse, która przy planowaniu i zakupie mediów w naszym kraju współpracowała z domem mediowym Pro Media House.

Komentarze (0)

Komentujesz jako

Każda opinia jest cenna. Wyraź swoje zdanie, dbając o wzajemny szacunek.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Polski e-sklep modowy urósł dzięki sneakersom. Mniej na marketing

Polski e-sklep modowy urósł dzięki sneakersom. Mniej na marketing

Jakub Jankowski nowym CEO Inter IKEA Group

Jakub Jankowski nowym CEO Inter IKEA Group

Polanex klientem BeDigital

Polanex klientem BeDigital

5. edycja PR Wings z rekordową liczbą zgłoszeń

5. edycja PR Wings z rekordową liczbą zgłoszeń

Jak Meta Advantage+ zmienia zasady marketingowej gry
Materiał reklamowy

Jak Meta Advantage+ zmienia zasady marketingowej gry

Na Allegro ubywa miejsca dla InPostu. Będzie więcej nowych automatów

Na Allegro ubywa miejsca dla InPostu. Będzie więcej nowych automatów