Z Lech aktywnie przez całe lato

Kompania Piwowarska, właściciel marki Lech, prowadzi trzymiesięczną, niekonwencjonalną akcję pod hasłem 'Lech Active Summer'.

kk
kk
Udostępnij artykuł:

Grupa docelowa marki  to ludzie młodzi, aktywni, pełni energii i optymizmu. To właśnie do nich kierowana jest kampania „Lech. Będzie się działo” - cykl imprez w nadmorskich miejscowościach oraz w Poznaniu, Wrocławiu i Szklarskiej Porębie.

Najważniejszymi elementami kampanii są rozgrywki Lech Beach Soccer Tour 2006, Lech Surfspot oraz Imprezy muzyczne Lecha.

Cykl spotkań Lech Beach Soccer Tour 2006 rozpoczął się 23 czerwca w Ustce. 7 lipca w Niechorzu odbyły się pierwsze eliminacje Pucharu Polski, które zawędrują jeszcze do Mrzeżyna (28-30 lipca) i Darłówka (4-6 sierpnia), a zakończą się, 18-20 sierpnia, finałem Pucharu Polski  na Helu. Emocjom sportowym towarzyszą imprezy Lech After Party.

Niezapomnianych wrażeń dostarcza Miasteczko Lecha towarzyszące wszystkim turniejom Lech Beach Soccera. Miasteczko zostało zaaranżowane w nowoczesnym windsurfingowym stylu i podzielone na strefy: aktywności sportowych, dobrej zabawy, prezentacji sprzętu sportowego oraz aktywności na wodzie, podano w komunikacie.

W ramach kampanii „Lech. Active Summer” w Kuźnicy na Półwyspie Helskim powstał Lech Surfspot – klubowa przystań dla miłośników dobrej zabawy, ale również dla osób kochających surfing. To z pewnością najgorętsze i najbardziej rozrywkowe miejsce na Wybrzeżu. Grają w nim europejskie gwiazdy sceny clubbingowej, a wśród nich: Silicon Soul, Top Morgan, Streetlife DJ’s oraz czołówka polskich DJ’ów (Easy, Barillo, Hagal, Luiphobia i inni). Lech SurfSpot to również jedyny na Półwyspie Helskim VIP room. Wszyscy goście mogą zrelaksować się w strefie Chill-Lite. Ważną informacją dla wszystkich imprezowiczów jest to, że od zmierzchu do świtu po półwyspie kursuje specjalny autobus SurfSpotu. Dzięki temu nikt nie musi się martwić o powrót do domu.

Osoby, które wezmą udział w promocji konsumenckiej marki Lech w wybranych trójmiejskich lokalach gastronomicznych, będą mogły co sobotę udać się w rejs ekskluzywnym jachtem z Sopotu do Kuźnicy, uczestniczyć w  całonocnej imprezie w Lech Surfspot oraz wejść do strefy VIP. Codziennie mieszkańcy i goście miejscowości nadmorskich miejscowości, mają szanse wygrać jeden z 35 profesjonalnych kursów kitesurfingu na Rodos.

Marka Lech pamięta też o osobach, które spędzą lato w Poznaniu. Dla nich przygotowała cykl imprez Summer in the City. Na nich czekają  ogródki piwne oraz Maltańska Scena Muzyczna.  W każdy weekend, w ramach Kina Letniego, z trybun toru regatowego Malta można obejrzeć najnowsze produkcje filmowe i klasykę kina. Fanów dwóch kółek ucieszą pokazy downhillu i trialu w czasie LECH Malta Bike Festival. W ramach Imprez Muzycznych Lecha 14 sierpnia w Poznaniu wystąpi guru klubowych rytmów - Ferry Corsten (nr 5 na prestiżowej liście Top 100 „DJ Magazine”).

W sierpniu Lech zaprasza na rowerowe szaleństwo do Szklarskiej Poręby, które odbędzie  się w dniach 10-13 sierpnia. W programie projekcje bike’owych filmów, zjazdy downhillu, trialu, skoki oraz konkursy dla mechaników rowerowych, pokazy mody lifestylowej, a po zmroku Lech After Party.

- Marka LECH chce dotrzeć do odbiorców zarówno poprzez tradycyjne, jak i alternatywne narzędzia marketingowe. Cykl LECH Active Summer jest nagłośniany poprzez internet, spoty radiowe, reklamę w prasie lokalnej i tematycznej, outdoor oraz działania typu guerilla marketing.  W ramach działania guerilla autostopowiczki zatrzymują turystów w drodze na Hel  i opowiadają o organizowanych tam atrakcjach. Ubrane w stroje Lecha informują o najlepszych imprezach na wybrzeżu. Nocą, po całym Półwyspie jeżdżą kolorowe autobusy Lecha, zabierające do SurfSpotu imprezowiczów ze specjalnie oznaczonych przystanków. Po zabawie rozwożą gości na kempingi, zwiększając ich bezpieczeństwo w okresie wakacyjnym, podano w komunikacie.

28 października w Hali Ludowej we Wrocławiu odbędzie się największa na świecie impreza taneczna – Sensation White. Takiego wydarzenia po prostu nie można ominąć. Będzie to pierwsza impreza w Polsce przygotowana z tak wielkim rozmachem, z wykorzystaniem najnowocześniejszych technologii.

Przy organizacji LECH Active Summer Kompanie Piwowarską wspierają agencje: SPE, Domino, Peppermint oraz Soul and Mind. Za kreacje ATL odpowiada BBDO Warszawa. Media zaplanował i zakupił dom mediowy Macroscope OMD. Działania PR prowadzi agencja Ciszewski Public Relations.

kk
Autor artykułu:
kk
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?