Zaklęci kierowcy reklamują Link4 (wideo)

Ruszyła kampania Link4 zachęcająca do zmiany ubezpieczyciela komunikacyjnego. Akcję przygotowały firmy Brasil, Prime Time i Starcom.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Bohaterami nowej kampanii Link4 są kierowcy, którzy jak zaklęci co roku odnawiają polisy komunikacyjne u tych samych ubezpieczycieli. Tymczasem według badań większość właścicieli pojazdów, którzy zdecydowali się sprawdzić ceny i warunki różnych polis komunikacyjnych, znalazło atrakcyjniejsze oferty. - W nowej kampanii staramy się przeciwstawić powszechnej bierności wśród klientów firm ubezpieczeniowych i zachęcamy do zmiany ubezpieczyciela, ponieważ to się opłaca - przekonuje Marcin Niewiadomski, dyrektor marketingu i członek zarządu Link4.

Działania reklamowe obejmują telewizję (30- i 15-sekundowe spoty w TVP 1, TVP 2, Polsacie i TVN) oraz internet (reklamy w popularnych serwisach i sieciach afiliacyjnych, linki sponsorowane w Google). Kreację kampanii przygotowała agencja Brasil, reklamę na jej potrzeby wyreżyserował Mikael Lypinski, a wyprodukowała firma Prime Time, natomiast planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Starcom.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?