Zakupy online codziennością

Dla amerykańskich internautów kupowanie w sieci stało się jużniemal codziennością, a mogłoby ono być jeszcze bardziejpowszechne, gdyby nie obawy o bezpieczeństwo.

km
km
Udostępnij artykuł:

To najważniejsze wnioski z ostatniego badania Pew Internet &American Life Project, przeprowadzonego przez firmę badawcząPrinceton Survey Research Associates, o którym na swojej stronieinternetowej informuje eMarketer.

Z badania wynika, że 2/3 amerykańskich internautów przynajmniejraz dokonało zakupu przez internet.

Biorąc pod uwagę wszystkich mieszkańców USA, w sierpniu zeszłegoroku produkty w sieci kupowało 50 procent, a we wrześniu 49 procentz nich. Jeszcze w czerwcu 2000 roku wskaźnik ten wynosił tylko 22procent.

Dla porównania, z ostatniego badania Eurostatu wynika, że w 27krajach Unii Europejskiej średnio 30 procent konsumentówprzynajmniej raz dokonało zakupu przez internet. Jednak wskaźnikite znacząco różnią się biorąc pod uwagę poszczególne kraje: od 10procent we Włoszech do 52 procent w Niemczech, 53 procent w Szwecjii Wielkiej Brytanii oraz 55 procent w Danii i Holandii (Polska - 16procent).

źródło: eMarketer

km
Autor artykułu:
km
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Gigantowi prasowemu grozi dożywotnie więzienie. Za krytykę chińskich władz

Gigantowi prasowemu grozi dożywotnie więzienie. Za krytykę chińskich władz

Startują zgłoszenia do kolejnej edycji Wirtuali – naszej nagrody dla najlepszych mediów i ludzi mediów

Startują zgłoszenia do kolejnej edycji Wirtuali – naszej nagrody dla najlepszych mediów i ludzi mediów

Duża zmiana w RASP. Komputer Świat ma trafić do struktury Business Insidera

Duża zmiana w RASP. Komputer Świat ma trafić do struktury Business Insidera

Koniec "Pogromców chaosu". Nie będzie kolejnej serii w TVN

Koniec "Pogromców chaosu". Nie będzie kolejnej serii w TVN

Ile trwa mecz piłki nożnej i kiedy sędzia dolicza czas?
Materiał reklamowy

Ile trwa mecz piłki nożnej i kiedy sędzia dolicza czas?

Tak rośnie polski rynek reklamowy. Maleje udział telewizji

Tak rośnie polski rynek reklamowy. Maleje udział telewizji