Zalety i wady internetowych sieci reklamowych

Sieci reklamy internetowej cieszą się dużą popularnością wśródreklamodawców.

km
km
Udostępnij artykuł:

Z ogólnoświatowego badania przeprowadzonego przez firmyEconsultancy i Rubicon Project wynika, że dla 67 proc.reklamodawców największą korzyścią wynikającą ze współpracy zsieciami internetowej reklamy jest zwiększony zasięg.

Po 55 proc. badanych wskazało tutaj na bardziej elastycznemodele płatności i niższe koszty, 48 proc. na dokładniejszetargetowanie, 33 proc. na oszczędność czasu w zakresie planowania,28 proc. na lepszą technologię, a 24 proc. na mniejszą liczbępunktów sprzedaży lub właścicieli mediów, z którymi trzeba siękontaktować. Zaledwie 2 proc. badanych stwierdziło, że takawspółpraca nie przynosi żadnych korzyści.

Jednocześnie 65 proc. respondentów przyznało się, iż ma obawy,że ich reklamy mogą pojawić się przy niestosownych treściach. 62proc. skarży się również na rozbieżności między ich danymi a danymisieci reklamowych.

Z badania wynika także, że 46 proc. reklamodawców pracujeobecnie z większą liczbą internetowych sieci reklamy niż rok temu,a kolejne 42 proc. chce zwiększyć swoją aktywność w tym zakresierównież w ciągu najbliższych dwunastu miesięcy.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"

Blisko rekordu w "amerykańskim Lotto". Wygrał prawie 2 mld dolarów

Blisko rekordu w "amerykańskim Lotto". Wygrał prawie 2 mld dolarów

W telewizji wPolsce24 kolęda od dziennikarzy

W telewizji wPolsce24 kolęda od dziennikarzy

Laureat Pulitzera pozywa gigantów AI za naruszenie praw autorskich

Laureat Pulitzera pozywa gigantów AI za naruszenie praw autorskich

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej