zanox wzmocnił zespół o 10 osób

Zajmująca się marketingiem internetowym w modelu "płać za efekt" firma zanox powiększyła swój zespół. W ostatnim kwartale jej polski oddział zasiliło dziesięciu nowych pracowników, z czego czterech w sierpniu.

km
km
Udostępnij artykuł:

Do zespołu zanox w Polsce dołączyli:

- Sebastian Świderski - head of account management, odpowiedzialny za obsługę i rozwijanie współpracy z klientami firmy w Europie Środkowej i Wschodniej. Przez ostatnie 4,5 roku pracował dla portalu Money.pl na stanowisku e-commerce & sales manager, a wcześniej przez ponad 6,5 roku w centrali Lukas Banku; - Natalia Koc - key account manager agency, odpowiada za obsługę rynku agencyjnego. Wcześniej była account managerem w BusinessClick; - Krzysztof Silarow - head of sales operations, czuwa nad prawidłowym przebiegiem procesów w zanox oraz planowaniem i realizacją projektów. Doświadczenie zdobywał w sieci afiliacyjnej Online Media Group, gdzie był project managerem odpowiedzialnym za projekty dla kluczowych klientów; - Paweł Grochowski - key account manager publishers, nadzoruje współpracę zanox z wydawcami na rynku Europy Centralnej i Wschodniej. Przez ostatnie 9 lat był związany z branżą turystyczną i e-commerce. Pracował m.in. w Booking.com Polska jako account manager oraz w Accor Hotels jako country e-commerce manager; - Michał Pachnik - technical sales engineer, zajmuje się implementacją technologii zanox oraz uruchamianiem i nadzorowaniem przebiegu kampanii od strony technologicznej. Wcześniej był związany z ARBOmedia; - Natalia Królikowska - account manager, jest odpowiedzialna za klientów detalicznych. Doświadczenie zdobywała w agencji badań rynku Synovate oraz w dziale marketingu Avon Cosmetics Polska; - Alicja Borucińska - account manager publisher, pełniła funkcję wydawcy programów afiliacyjnych w departamencie sprzedaży Comperia.pl; - Weronika Sobolak - sales manager, odpowiada za pozyskiwanie nowych klientów. Przed podjęciem pracy w zanox współpracowała z Supermedia Interactive, gdzie odpowiadała m.in. za wdrożenia serwisów WWW oraz aplikacji na portalu Facebook; - Rafał Kostka - account manager, poprzednio pracował w Alior Banku w dziale obsługi klienta indywidualnego i biznesowego; - Anna Klasztorny - finance manager, odpowiada za aspekty finansowe kampanii oraz programów zanox. Ukończyła studia licencjackie z zakresu w SGH na kierunku Finanse i Rachunkowość. Specjalizuje się w bankowości inwestycyjnej.

grafika

Nowi pracownicy polskiego oddziału firmy zanox. W środku Jakub Maj, dyrektor regionalny ds. sprzedaży w Europie Środkowo-Wschodniej.

km
Autor artykułu:
km
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Duża zmiana w RASP. Komputer Świat ma trafić do struktury Business Insidera

Duża zmiana w RASP. Komputer Świat ma trafić do struktury Business Insidera

Koniec "Pogromców chaosu". Nie będzie kolejnej serii w TVN

Koniec "Pogromców chaosu". Nie będzie kolejnej serii w TVN

Tak rośnie polski rynek reklamowy. Maleje udział telewizji

Tak rośnie polski rynek reklamowy. Maleje udział telewizji

Biznes24 rozszerza tematykę. Nowy szef zapowiada więcej kobiet i zagranicy

Biznes24 rozszerza tematykę. Nowy szef zapowiada więcej kobiet i zagranicy

Nowe kanały muzyczne startują w kolejnym kraju. Wkrótce dołączy je polski operator

Nowe kanały muzyczne startują w kolejnym kraju. Wkrótce dołączy je polski operator

Szef Radia Zachód odpowiada na zarzut szefowej KRRiT. "Manipulacja informacyjna"

Szef Radia Zachód odpowiada na zarzut szefowej KRRiT. "Manipulacja informacyjna"