Klepacz, Rękawek-Michoń, Sosiński, Talarek i Twardowski w zarządzie Klubu Twórców Reklamy

Do nowego, 10-osobowego zarządu Klubu Twórców Reklamy dołączyli Tytus Klepacz (freelancer), Sylwia Rękawek-Michoń (Leo Burnett), Marcin Sosiński (McCann Worldgroup), Marcin Talarek (IRL) i Maciek Twardowski (Ogilvy). Na czele pozostaje Maciek Waligóra z DDB. Po raz pierwszy zarząd powołano na trzy lata.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Klepacz, Rękawek-Michoń, Sosiński, Talarek i Twardowski w zarządzie Klubu Twórców Reklamy
Od lewej: Maciek Twardowski, Sylwia Rękawek-Michoń i Tytus Klepacz

Nowy skład zarządu Klubu Twórców Reklamy został powołany na 3 lata i będzie pracował pod przewodnictwem Macieja Waligóry z DDB. Trzyletnia kadencja została wprowadzona od tego roku. Możliwe będzie jej przedłużenie tylko na kolejne trzy lata.

Do zarządu KTR mogły zgłaszać się osoby, które były w jury wszystkich dotychczasowych edycji Konkursu KTR. Spośród zgłoszonych kandydatów i kandydatek zostało wybranych 5 osób, które dołączą do 5 członków poprzedniego składu zarządu.

Nowymi członkami zarządu są: Tytus Klepacz - creative director freelancer, Sylwia Rękawek-Michoń - creative group head w Leo Burnett, Marcin Talarek (na zdjęciu poniżej z lewej) - creative director w IRL, Marcin Sosiński (na zdjęciu poniżej z prawej) - executive creative director w Mccann Worldgroup oraz Maciek Twardowski - executive creative director w Ogilvy.

Obok nich w zarządzie zasiadają też: Maciek Waligóra, executive creative director w DDB, Wojtek Dagiel, creative director i co-founder w Lvov, Marta Frączek associate creative director w Saatchi & Saatchi IS oraz Kuba Sagan, creative director i co-founder w Feeders Agency oraz Agnieszka Klimczak, executive creative director w FCB Bridge2Fun.

Zarząd KTR działa na rzecz twórców kreatywnej komunikacji. Jego zadaniem, jako reprezentacji środowiska, jest m.in. dbanie o rozwój i wysoki poziom inicjatyw, takich jak Konkurs KTR, Young Creatives, ale też przegląd portfolio See&Say i wystawa Must See. W skład zarządu KTR wchodzą aktywnie działający twórcy komunikacji.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowa audycja muzyczna w Radiu 357. Autorem lider Riverside

Nowa audycja muzyczna w Radiu 357. Autorem lider Riverside

Pod prąd. Jak Trojmiasto.pl robi media po swojemu

Pod prąd. Jak Trojmiasto.pl robi media po swojemu

Nowa spółka Kanału Zero. Od sprzedaży reklam [NASZ NEWS]

Nowa spółka Kanału Zero. Od sprzedaży reklam [NASZ NEWS]

Aflofarm stawia na digital w pełnej skali. Furman o zmianach w strategii [TYLKO U NAS]

Aflofarm stawia na digital w pełnej skali. Furman o zmianach w strategii [TYLKO U NAS]

Nowe narzędzie WPP Media pozwala na pogłębiony wgląd w działania konkurencj
Materiał reklamowy

Nowe narzędzie WPP Media pozwala na pogłębiony wgląd w działania konkurencj

Koniec "Afryka Express", show TVN wraca do Azji. Z Izabellą Krzan w roli prowadzącej

Koniec "Afryka Express", show TVN wraca do Azji. Z Izabellą Krzan w roli prowadzącej