ZenithOptimedia Group z budżetem Canal+ Cyfrowego

ZenithOptimedia Group wygrał przetarg na obsługę budżetu mediowego Canal+ Cyfrowego. Poprzednio zajmował się tym MPG.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
0 komentarzy

W przetargu na planowanie i zakup mediów na potrzeby Canal+ Cyfrowego oprócz ZenithOptimedia Group wzięły udział Initiative, MPG i Mindshare. Przedstawiciele reklamodawcy uzasadniają, że oferta ZOG była najciekawsza strategicznie i najkorzystniejsza kosztowo. W ramach zlecenia ZenithOptimedia Group będzie obsługiwać akcje reklamowe poszczególnych kanałów i pakietów Canal+ Cyfrowego oraz zarządzanej przez niego platformy Cyfra+.

Komentarze (0)

Komentujesz jako

Każda opinia jest cenna. Wyraź swoje zdanie, dbając o wzajemny szacunek.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Breslau" zadziałał lepiej niż "1670"? Netflix pod naporem polskich telewizji

"Breslau" zadziałał lepiej niż "1670"? Netflix pod naporem polskich telewizji

TVP szykuje benefis Jacka Fedorowicza. Na scenie gwiazdy kabaretu

TVP szykuje benefis Jacka Fedorowicza. Na scenie gwiazdy kabaretu

Rusza rekrutacja do IAA Polska Marketing Masterminds. W gronie mentorów Brzoska, Kieli i Olechowski

Rusza rekrutacja do IAA Polska Marketing Masterminds. W gronie mentorów Brzoska, Kieli i Olechowski

Metro i Mój Dom z pozytywnymi decyzjami KRRiT

Metro i Mój Dom z pozytywnymi decyzjami KRRiT

Duolingo wprowadza nową platformę reklamową dla pokolenia Z

Duolingo wprowadza nową platformę reklamową dla pokolenia Z

Nowości w radiowej Jedynce. Leszek Jażdżewski poprowadzi "Kwestię sporną"

Nowości w radiowej Jedynce. Leszek Jażdżewski poprowadzi "Kwestię sporną"