ZenithOptimedia Group z budżetem mediowym Reckitt Benckiser

ZenithOptimedia Group będzie obsługiwał w Polsce budżet mediowy koncernu Reckitt Benckiser. Zdobył to zlecenie w przetargu, w którym brały jeszcze udział trzy inne domy mediowe.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

W ramach obsługi Reckitt Benckiser, ZenithOptimedia Group będzie odpowiadać za doradztwo strategiczne oraz planowanie i zakup mediów na potrzeby kampanii wszystkich marek tego koncernu (takich jak m.in. Durex, Calgon, Cilit Bang, Vanish i Dettol). Zajmować się tym będzie zespół Optimedia.

Reckitt Benckiser od połowy br. prowadził globalny przegląd domów mediowych. W efekcie na poszczególnych rynkach oprócz ZenithOptimedia Group pracować będą dla niego Havas Media i IPG Mediabrands, a także Aegis Media, który przejmuje obsługę od ZOG w USA.

 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?