ZenithOptimedia Group zajmie się obsługą budżetu reklamowego Inei

Dom mediowy ZenithOptimedia Group wygrał przetarg na kompleksową obsługę w mediach budżetu reklamowego sieci kablowej Inea. Wcześniej nie korzystała ona z usług domu mediowego.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
ZenithOptimedia Group zajmie się obsługą budżetu reklamowego Inei

ZenithOptimedia Group będzie odpowiadać dla Inei za kompleksową realizację działań mediowych, w tym planowanie komunikacji, planowanie i zakup wszystkich mediów (również zakup w modelu AOD), działania efektywnościowe oraz SEM i SEO. Bieżącą obsługą nowego klienta oraz planowaniem i zakupem mediów zajmie się zespół Zenith, a działaniami efektywnościowymi i w wyszukiwarkach oraz zakupem mediów w modelu AOD - zespół Performics

Pierwszym projektem w ramach współpracy będzie kampania reklamowa, która zacznie się w drugiej połowie sierpnia. Jej celem jest zbudowanie świadomości nowej oferty Inei wśród trzech grup odbiorców w Wielkopolsce (rodzin, studentów i seniorów) oraz pozyskiwanie leadów sprzedażowych. Akcja będzie prowadzona w radiu, prasie, kinach i na outdoorze.

- Inea intensywnie zwiększa dostępność swojej oferty w regionie, dlatego potrzebujemy kreatywnego partnera, który jak najlepiej wykorzysta potencjał naszej marki pozycjonując ją w mediach tradycyjnych jak i internetowych - tłumaczy Jarosław Pijanowski, członek zarządu Inei ds. marketingu, sprzedaży i obsługi klienta.

Nie podano, ile ani które inne domy mediowe uczestniczyły w przetargu dotyczącym tego zlecenia.

Inea ma ok. 200 tys. klientów.

tw
Autor artykułu:
tw
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Sezon świąteczny to szczyt sprzedaży subskrypcji streamingowych

Sezon świąteczny to szczyt sprzedaży subskrypcji streamingowych

W tym kraju "Gang Olsena" jest jak "Kevin" w Polsacie. I nie chodzi o Danię

W tym kraju "Gang Olsena" jest jak "Kevin" w Polsacie. I nie chodzi o Danię

Te wywiady warto przeczytać. 10 mocnych rozmów na Święta

Te wywiady warto przeczytać. 10 mocnych rozmów na Święta

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"