Zimowa kampania marek Goodyear i Dunlop

Grupa Goodyear w Polsce rozpoczyna zimową kampanię reklamową swoichmarek premium: Goodyear i Dunlop. Działania będą prowadzone wmediach drukowanych oraz internecie.

pr
pr
Udostępnij artykuł:

Kampania Goodyeara jest związana z promocją najnowszej oponyzimowej Goodyear UltraGrip Performance 2.

Reklamy prasowe będą publikowane w październiku i pierwszejpołowie listopada, m.in. w tygodnikach "Newsweek" i "Polityka" orazmiesięcznikach: "Auto Świat", "Auto Motor i Sport", "Logo", "Men'sHeath", "Playboy" i "Top Gear".

Dodatkowo do końca października br. Goodyear będzie kontynuowałtegoroczne działania na rzecz polepszania bezpieczeństwa napolskich drogach, w ramach których, wspólnie z tygodnikiem "Motor"i rzeszowskimi "Nowinami", m.in. rozdawał odblaskowe opaski,poprawiające widoczność pieszych po zmierzchu.

Kreacja kampanii została przygotowana przez Goodyear DunlopTires region EMEA. Zakupem mediów zajął się dom mediowy UniversalMcCann.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Google i Apple wdrażają awaryjne zabezpieczenia po atakach zero-day

Google i Apple wdrażają awaryjne zabezpieczenia po atakach zero-day

Uczą, jak wspierać dzieci w internecie. Startuje program "Cyfrowe Mosty"

Uczą, jak wspierać dzieci w internecie. Startuje program "Cyfrowe Mosty"

Wydatki na prawa sportowe przyspieszą. Do 2030 r. wzrost o 20 proc.

Wydatki na prawa sportowe przyspieszą. Do 2030 r. wzrost o 20 proc.

Pozew zbiorowy w związku z fuzją właściciela TVN

Pozew zbiorowy w związku z fuzją właściciela TVN

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Szczygieł, Dunikowska-Paź, "Spięty" i Kula z tytułami Ambasadorów Polszczyzny

Szczygieł, Dunikowska-Paź, "Spięty" i Kula z tytułami Ambasadorów Polszczyzny