Zjednoczenie.com dla Re-reserved i Cropptown

Gdańska firma zjednoczenie.com opracowała i wdrożyła dwa serwisyinternetowe - dla znanej marki odzieżowej Reserved oraz dla siecisalonów odzieżowych Cropptown.

kk
kk
Udostępnij artykuł:

To kolejne realizacje przygotowane dla tych klientów. Serwisymają za zadanie przedstawić nowe kolekcje, dokonano też pewnychzmian w funkcjonalności serwisów.

Serwis poświęcony marce Reserved prezentuje nową kolekcjęwiosenno-letnią 2006.

- Naturalną konsekwencją prezentacji nowej kolekcji odzieży jestinna niż w poprzednim sezonie koncepcja serwisu - zarówno graficznajak i funkcjonalna. Witryna została właściwie opracowana od nowa.Chcąc uzyskać kompromis pomiędzy atrakcyjnym wyglądem afunkcjonalnością serwisu zmieniliśmy sposób prezentowania treścioraz poprawiliśmy szybkość ładowania - mówi Sławomir Ziętarski,kierownik rozwoju i projektów w zjednoczenie.com.

Prezentacja nowej kolekcji to nie jedyna zmiana. Na podstawiedoświadczeń z poprzednich lat została usprawniona nawigacja poserwisie. Serwis po przebudowie umożliwia też rozsyłanienewslettera nawet w 11 językach, pozwalając na informowanie onowościach w ojczystych językach na wszystkich rynkach, gdzie jestobecna marka Reserved.

W tym sezonie serwis jest bardziej "międzynarodowy" niżdotychczas. Użytkownicy z różnych krajów mogą liczyć na informacjew swoich ojczystych językach, dotyczy to głównie działu Now inStores, ale komunikowane są też lokalne kampanie reklamowe.

Całość serwisu składa się obecnie z pięciu działów. Poza nowym,uruchomionym 10 marca działem "Jeans", promującym nową kolekcję,obejmuje również sekcję "Now in Stores" zawierającą na bieżącouzupełnianą prezentację kolekcji dostępnych w sklepach, w dziale"Underwear" można znaleźć prezentacje bielizny, dział "Kids"pokazuje odzież przeznaczoną dla najmłodszych, w części "About us"można zaś znaleźć strony informacyjne, dane kontaktowe, adresysklepów czy aktualności.

W przypadku marki Cropptown zjednoczenie.com zajęło siękompleksową zmianą całości witryny. Analogicznie jak w przypadkumarki Reserved również i w tym serwisie zmiany w wyglądzie ifunkcjonalności witryny towarzyszą wprowadzeniu nowej kolekcji.

- Obsługujemy tę markę w Internecie od początku jej istnienia,ale po raz pierwszy powierzono nam kreację nowego wyglądu serwisuWWW - mówi Marek Cherek, koordynator projektu Cropptown.pl.

Wraz z nową kolekcją pojawiło się też kilka zmian, zarówno wwizerunku marki jak i też funkcjonalności oraz strukturze serwisu.Na pierwszym planie prezentowana jest kolekcja oraz produkty.Serwisy informacyjne dla młodzieży, które były dotychczasnajważniejszym elementem w serwisie cropptown.pl, są po zmianachnieco mniej eksponowane, pozostając jednocześnie dość istotnym - inadal rozwijanym, m.in. o gry online - elementem witryny.

- Serwis będzie jeszcze rozwijany. Ponieważ marka jest obecna wwielu krajach europejskich naturalnym kierunkiem zmian jestposzerzanie serwisu o kolejne wersje językowe. Zamierzamy teżwzbogacić witrynę o nowe, interaktywne funkcje - na przykład"przebieralnię". Pojawią się również nowe, ciekawe i dośćzaskakujące elementy - zapowiada Marek Cherek.

Jak deklarują twórcy serwisu, poprzez bieżącą aktualizacjędziałów informacyjnych i dodanie licznych elementów interaktywnychwitryna nabierze dodatkowej dynamiki, zmieniając swój charakter zbiernej prezentacji kolekcji na czynne współdziałanie zużytkownikami.

Komentarze (0)

Komentujesz jako

Każda opinia jest cenna. Wyraź swoje zdanie, dbając o wzajemny szacunek.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Netflix stawia na kolejne polskie produkcje. Seriale o zapominanych wydarzeniach z PRL, ekranizacja prozy Sobczak

Netflix stawia na kolejne polskie produkcje. Seriale o zapominanych wydarzeniach z PRL, ekranizacja prozy Sobczak

Onet pokazuje "prawdziwą cenę alkoholu"

Onet pokazuje "prawdziwą cenę alkoholu"

"Cyfrowi Bezpieczni" nowym cyklem na dobreprogramy.pl

"Cyfrowi Bezpieczni" nowym cyklem na dobreprogramy.pl

TVN idzie za ciosem. Szykuje nowy sezon "The Floor"

TVN idzie za ciosem. Szykuje nowy sezon "The Floor"

Gdzie są nasze mistrzynie? Dlaczego sukcesy kobiet nie przebijają się do masowej świadomości?
Materiał reklamowy

Gdzie są nasze mistrzynie? Dlaczego sukcesy kobiet nie przebijają się do masowej świadomości?

Julia Szpakowska dyrektorką w Lettly

Julia Szpakowska dyrektorką w Lettly