Zmiany na stacjach Statoil

Bieżąca, aktualizowana co miesiąc, bogata oferta wydawnictw muzycznych i filmowych w sklepach Statoil

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Statoil wprowadza zasadnicze zmiany w dystrybucji produktów multimedialnych w swoich sklepach.

"Klienci szukali w naszych sklepach najbardziej aktualnej oferty wydawnictw muzycznych i filmowych, w rozsądnych cenach. Starając się spełnić ich oczekiwania zdecydowaliśmy się na zasadnicze zmiany w zasadach dystrybucji produktów multimedialnych", powiedziała Agnieszka Brukszo, dyrektor marketingu Statoil Polska. "Na stacjach sprzedawane będą najnowsze płyty CD, kasety magnetofonowe, filmy DVD i na kasetach video oraz VCD. Będziemy raz w miesiącu aktualizować tytuły, uwzględniając nowości wydawnicze oraz dostosowywać ofertę do bieżących potrzeb poszczególnych stacji".

Nowe zasady dystrybucji sukcesywnie będą wprowadzane we wszystkich sklepach na stacjach Statoil. W realizacji tego projektu będzie pomagać firma Stereo.pl, zajmująca się promocją i sprzedażą produktów multimedialnych. Firma ta ma wieloletnie doświadczenie w pracy z wydawcami muzycznymi i filmowymi, gwarantując bieżącą, aktualizowaną raz na miesiąc ofertę tytułów muzycznych i filmowych oraz ich najlepszy dobór w danym okresie, zapewniając również ciągłość dostaw.

Rozpoczną się także liczne promocje wspierające sprzedaż. Już w sierpniu nagradzane będą zakupy z oferty wydawnictw muzycznych i filmowych dodatkowymi 300 punktami w Programie Premium Club. Na kolejne miesiące planowane są dalsze promocje, wspierane przez media ogólnopolskie, których celem będzie systematyczne zwiększanie sprzedaży w ramach proponowanej oferty.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Gemini popularniejsze od ChatGPT. Raport "Financial Times"

Gemini popularniejsze od ChatGPT. Raport "Financial Times"