Tomasz Waligóra, dotychczasowy Brand Manager tytułów komputerowych w Axel Springer Polska, będzie odpowiadał za marketing oraz za sprzedaż powierzchni reklamowej pism komputerowych. Stanowisko Sales & Marketing Managera tytułów komputerowych jest nowym stanowiskiem w strukturach wydawnictwa.
Tomasz Waligóra ma 31 lat, jest absolwentem Akademii Ekonomicznej w Poznaniu, o specjalizacji Inwestycje i Nieruchomości. Ma sześcioletnie doświadczenie w pracy w Agencji Reklamowej GP&D z Poznania. W Axel Springer Polska pracuje od 1 marca 2004 roku.
Jednocześnie Marcin Łukiewicz, dotychczasowy asystent segmentu komputerowego i motoryzacyjnego w Dziale Promocji awansował na stanowisko Junior Brand Managera tytułów komputerowych. Będzie ściśle współpracował z Tomaszem Waligórą. Marcin Łukiewicz pracuje w Axel Springer Polska od 1 sierpnia 2000 roku.

Dyrektorem Działu Promocji magazynów w Axel Springer Polska jest Agnieszka Kamola, natomiast Dyrektorem Działu Sprzedaży tytułów komputerowych Maciej Kutak.
Segment komputerowy Axel Springer Polska tworzą: dwutygodnik KomputerŚWIAT (lider na rynku czasopism komputerowych) oraz miesięczniki GRY iPLAY, dwumiesięcznik Ekspert, kwartalnik Twój Niezbędnik orazróżnorodne wydania specjalne: GRY Extra, Dobra Gra, BiblioteczkaKomputer ŚWIATa, Encyklopedia PLAYa.
Niestety dekoder nie oferuje jak narazie aplikacji Netflix. Po tygodniu od użytkowania trzeba było zrestartować go prądowo bo dźwięk stał się niewyraźny.
@Komdonowicz - „To porównaj sobie cenę tych pudełeczek...” Raczej nie przypuszczam, iż niektóre dekodery oferowane (teraz lub w przeszłości) przez operatorów (np. dekodery Horizon od UPC z twardym dyskiem) były tańsze. Najnowszy AppleTV 4k (3gen) 128GB w ostatnich promocjach zebranych na Pepperze chodził nawet po 670 PLN. Inne modele można było wyrwać poniżej 500 PLN (AppleTV 4k 2 gen 32GB). Operator kupując boxy hurtowo mógłby zapewne jeszcze bardziej zbić cenę i zamortyzować inwestycję wypożyczając przystawki np. za 10PLN/msc.
@R - „Szkoda, że żaden polski kablooperator nie wpadł na to, aby zaoferować urządzenia AppleTV (popularne w USA). Płynnością działania czy długością/jakością wsparcia AppleTV zjada wszystkie te chińskie pudełeczka z Androidem.” To porównaj sobie cenę tych pudełeczek...