Zmiany w AutoBiznes

Tygodnik AutoBiznes zmienił format

masz
masz
Udostępnij artykuł:

Od tego tygodnia pismo będzie ukazywało się w nieco mniejszym rozmiarze: szerokość 257 mm, wysokość 370 mm. Zmienia się także układ materiałów redakcyjnych  oraz objętość. AutoBiznes będzie teraz liczył średnio 104 strony, czyli o prawie 20 więcej niż dotychczas. Cena pozostaje bez zmian. Zmiany zostały wprowadzone w celu uatrakcyjnienia pisma. Nieco mniejszy format jest bardziej poręczny i wygodny dla czytelników. Przy okazji zmieniono styl łamania z sześcioszpaltowego na pięcioszpaltowy. Nowy układ materiałów sprawia, że gazeta jest bardziej czytelna i umożliwia prezentowanie opisywanych samochodów w atrakcyjniejszej formie. Znacznie poprawia się także czytelność ogłoszeń drobnych, których w każdym numerze zamieszczanych jest kilka tysięcy. Ukazujący się we wtorki Autobiznes jest jednym z największych i najstarszych motoryzacyjnych tygodników ogłoszeniowych wydawanych w Polsce centralnej. Ukazuje się od 1990 roku. Zmiany w tygodniku AutoBiznes to kolejny z etapów modyfikacji jakie Trader.com (Polska) wprowadza w wydawanych przez siebie tytułach. W ubiegłym roku zmieniono m.in. wygląd pierwszej strony tygodnika AutoBit, największego pisma ogłoszeniowego wychodzącego w województwach małopolskim, śląskim, podkarpackim i świętokrzyskim. W ubiegłym roku powiększono również część redakcyjną w obu pismach. W każdym numerze redakcja zajmuje objętość od 10 do 15 stron - czytamy  w komunikacie nadawcy.

masz
Autor artykułu:
masz
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?